عامل داغون شدن تیم های پایه ای و غیر توپی مس ها؛ شرکت مس؟!

 

همه می‌دانند که هر باشگاهی در فصل خاصی تیمش را می‌بندد تا از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری بتواند بهترین امکانات را به مجموعه خود بدهد.

اگر باشگاهی هم بضاعتش را داشته باشد و هم امکاناتش مناسب باشد اما تیم خوبی را روانه مسابقات نکند، باید دنبال عواملش گشت. باشگاه‌های مس در استان کرمان همواره از نظر مالی و امکانات هر ساله موقعیت‌های خوبی داشتند اما مشکل این است که اکنون آنها عقب افتاده‌اند و نامه‌های متعدد شرکت مس سبب عقب ماندگی تیم‌های پایه و غیر توپی باشگاه‌های مس استان شده است.

هر تیمی برای خودش تایم خاصی دارد. دوره جذب بازیکن، دوره بدنسازی و… تنها بخشی از اتفاقات هر تیمی قبل از ورود به مسابقات می‌باشد. به دلیل تاخیری که اتفاق افتاد، اکثر بازیکنان تاثیرگذار در رشته‌های بسکتبال، هندبال، والیبال و … به تیم‌های دیگری ملحق شدند. عملا با این شرایط نمی‌توان چندان توقعی از تیم‌های پایه فوتبال باشگاه‌های مس استان و همچنین سایر رشته‌ها داشت. شاید یکی از ضعیف‌ترین سال‌های ورزش باشگاه‌های مس استان را در این فصل شاهد باشیم و قطعا آقایان در شرکت مس باید پاسخگوی این موضوعات باشند نه آنکه چند صباحی دیگر، یقه مدیران عامل باشگاه‌های مس استان را بگیرید و از عملکردشان انتقاد کنید زیرا مسبب اصلی این روزهای ورزش مس‌های استان، شرکت مس می‌باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *