اسناد مالی باشگاه مس کرمان؛ در موبایل نصف مردم کرمان!

 

یکی از چهره‌های مطرح ورزش استان همیشه یک جمله جالب دارد و آن اینکه می گوید؛ «اگر فلان موضوع را به من بگویید قول می دهم فقط بین خودمان بماند و نصف مردم کرمان!» حال این موضوع و این جمله معروف این پیشکسوت ورزش در مورد اتفاقات و حواشی شرکت مس و باشگاه مس کرمان و دیگر باشگاههای مس در استان صدق پیدا کرده است؛ چرا که در حال حاضر اسناد مالی باشگاه مس کرمان؛ فیش و حتی چک واریزی از سوی شرکت مس به این باشگاه در حافظه موبایل نصف مردم کرمان که بماند، بلکه اکثر دنبال کنندگان و علاقه مندان ورزش و فوتبال در حتی کشور موجود است! متاسفانه اکنون نصف مردم کرمان و حتی عده زیادی در کشور می‌دانند که ته حساب باشگاه‌ مس کرمان چقدر پول وجود دارد و عملا کل ایران می‌داند که بودجه شرکت مس برای باشگاه‌هایش در استان چقدر است و از اسناد مالی باشگاه‌ها، همه با خبر هستند. نکته عجیب‌تر آنکه مقدار پول، ساعت واریزی، شماره چک واریزی و … را همه می‌دانند و این در آینده باشگاه‌های مس استان را وارد چالش می‌کند؛ و چه اتفاقی رخ داد که این اسناد به دست همه رسید؟در چند روز گذشته از خیلی از هواداران دو آتیشه مس کرمان می شنیدیم که آنها می گفتند ما چک واریزی به باشگاه مس را دیده ایم و یا می دانیم چه قدر به حساب این باشگاه واریز شده و جالب آنجاست یکی از آنها در تماس با ما می گفت؛ من می دانم شماره چک سی میلیاردی واریزی هم چه عددی است.!
طبیعتاً وقتی اسناد مالی لو می‌رود و عده‌ای بدانند که چقدر در حساب یک باشگاه پول است، دندان تیز می‌کنند و تا می‌توانند روی آن باشگاه فشار می گذارند، به خصوص روی باشگاهی مثل مس که این روزها کلی هزینه دارد و این برای باشگاه‌های مس استان تاسف بار است. کدام باشگاه حرفه‌ای در کل کشور را می شناسید که بودجه و اسناد مالی خود را به هواداران و رسانه‌ها اعلام کند؟! متاسفانه چند روزی است که اسناد مالی و حتی چک‌های در وجه باشگاه مس کرمان را در گوشی های تعداد زیادی می بینیم و حتی یک سوپر مارکتی هم شب گذشته چک شرکت مس در وجه باشگاه مس کرمان را برای ما ارسال کرده بود که این موضوع اصلا تاکنون در شرکت مس سابقه نداشته است.
این موضوع قطعا به باشگاه‌ها ضربه خواهد زد و اینکه دوستان عامدانه یا سهوا تن به این کار داده اند موضوعی است که قطعاً باید بررسی شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *