سکوت عجیب هیات فوتبال و اداره کل ورزش؛ دلخورند یا …!؟

 

لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته استارت خورد و دو نماینده استان کرمان به میدان رفتند و امشب نیز گل گهر سیرجان سومین نماینده استان کرمان، بازی خواهد داشت.
چندی پیش درخصوص سکوت معنادار هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مطلبی نوشته بودیم و عنوان کردیم که برخلاف سال‌های قبل؛ کوچکترین دخالتی این دو نهاد در باشگاه‌های استان ندارند و به خصوص شرکت مس علاقه ای به مشورت از اداره کل و هیات فوتبال در قبال باشگاههای خود ندارد.
پس از بازی اول تیم‌های مس استان در اولین هفته بازی‌های لیگ برتر، یکی از مدیران سابق اداره کل ورزش و جوانان طی تماسی با ما عنوان داشتند که چه اتفاقی افتاده که نه اداره کل ورزش و جوانان و نه هیات فوتبال استان، هیچ دخالتی در روند باشگاه‌های استان ندارند! ایشان اظهار داشتند که آیا اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان از باشگاه‌ها دلخورند یا دارند کار اصولی و حرفه‌ای خود را انجام می‌دهند ؟!
واقعاً برای همه سوال است زیرا در یک دهه اخیر مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال استان همواره در امورات مختلف باشگاه‌های استان دخالت داشتند اما اکنون اصلا هیچ دخل و تصرفی در امورات باشگاه‌های استان ندارند و این موضوع برای همه به سوالی بزرگ تبدیل شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *