تشکر از شفاف سازی شرکت مس؛ دغدغه باشگاهها چیز دیگریست!

 

روز گذشته مهندس احمدیان چهره محبوب و معاونت صادق شرکت ملی مس ایران گفتگویی با سایت رسمی این شرکت داشتند و نسبت به حواشی اخیر مابین این شرکت و باشگاه‌های مس در استان به صورت شفاف توضیح دادند.
باتوجه به دلخوری به وجود آمده در بین خیل عظیمی از هواداران باشگاه‌های مس استان، مهندس احمدیان توضیحاتی را در خصوص مسائل مختلف ارائه دادند. درخصوص توضیحات جناب احمدیان، بایستی عرض نماییم که ما یک ماه قبل درخصوص نامه‌های شرکت مس و بند بند آن نوشتیم و اذهان عمومی را نسبت به مسائل مختلف روشن ساختیم و حتی درخصوص بودجه باشگاه‌های مختلف مس در استان نیز که ایشان توضیح دادند، رسانه های ما به عنوان تنها رسانه استان به صورت دقیق به این موضوع پرداخت و توضیحات جناب احمدیان چیزی به ما اضافه نکرد!
جناب مهندس احمدیان؛ ماجرای دلخوری هواداران باشگاههای مس در استان کرمان از شرکت مس «فقط»!! بخاطر این نامه منع استفاده از دو شغله‌ها و بازنشستگان نبوده بلکه موضوع اصلی آنها، شایعه تغییرات وسیع در بین مدیران باشگاه‌هایی بوده که این باشگاه‌ها با آن مدیران فصل گذشته موفق عمل کردند. دلخوری اصلی آنجاست که شایعه شده و شنیده می شود عده‌ای غیربومی و از شهرهای دیگر کشور می خواهند عضو هیئت مدیره و حتی مدیرعامل در باشگاه‌های مس استان شوند و برای ورزش استان تصمیم بگیرند. دلخوری آن است که مدیران عامل باشگاه‌های مس استان با کارنامه‌ای موفق، تحت فشار قرار می‌گیرند و پول به موقع با این بهانه که فلان عضو هیات مدیره شرکت مس دوست ندارد امضا کند و یا نیست که امضا کند به برخی از باشگاه‌هایش تزریق نمی‌شود تا فرد مدیر، فرار را بر قرار ترجیح دهد و خیلی موارد دیگر!!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *