چهار بازیکن خواهیم گرفت! با تعدادی خداحافظی خواهیم کرد!

 

مربی مس کرمان امیدوار است شرایط این تیم در طول فصل رفته رفته بهتر شود آرتا منهاجی در مورد شرایط مس کرمان در بازی های پیش فصل به خبرنگار ما گفت: قبل از اردو در تهران با گل گهر بازی دوستانه برگزار کردیم. در تهران هم به شکل فشرده بازی دوستانه انجام دادیم، خستگی و مسائل دیگر روی ما تاثیر گذاشت. ما کادرفنی چیزی که از بازی دوستانه می‌خواستیم را به دست آوردیم. بچه ها مقابل پرسپولیس راحت‌تر کار کردند. شاید مقابل شمس آذر و آلومینیوم نتایج دلخواهمان را نگرفتیم ولی ما دنبال نتیجه گیری نبودیم. دنبال مسائل دیگری بودیم که آنها را جلو ببریم در حال حاضر هم تمرینات ما در کرمان ادامه دارد. انشاالله بعدش برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده می شویم.
او با اشاره به اینکه قرار است فرزاد حسین خانی چند بازیکن را در لیست مازاد قرار بدهد ادامه داد: لیست ما جای خالی دارد و چند بازیکن به احتمال زیاد به ما اضافه خواهند شد. آقای حسین خانی بعد از اردو با چند تا از بچه ها صحبت کردند و قطع همکاری شد. فکر می‌کنم با توجه به امکانات باشگاه دو بازیکن خارجی و دو بازیکن داخلی در ادامه راه جذب کنیم.
مربی مس کرمان در مورد دیدار با نفت مسجد سلیمان در اولین رقابت در لیگ اضافه کرد: اول از همه بگویم که این تیم کادر فنی بسیار محترمی دارد. آقای مهاجری از مربی های خوب و با تجربه ایران است که تجربه سرمربیگری در کرمان را هم داشته. امسال فکر می‌کنم متفاوت‌تر از سال‌های قبل تیم را بسته و به واسطه آقای مهاجری توانستند بازیکنان خیلی خوبی جذب کنند. ما باید در گرما مقابل یک تیم خیلی خوب بازی کنیم، روی فوتبال آقای مهاجری شناخت داریم و نفرات را هم می شناسیم، سعیمان را می کنیم. ما ناشناخته تر هستیم و از این جهت شاید نفت ابهام داشته باشد ولی دست خالی بر نمی گردیم…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *