هیات فوتبال و اداره کل ورزش استان؛ «سکوت معنادار؟»

 

به نظر می‌رسد که هیات فوتبال استان کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان سیاست خاصی را در قبال باشگاه‌های مختلف ورزشی استان در پیش گرفته‌اند.
شاید منطقی و حرفه‌ای هم همین باشد که باشگاه‌ها، خودشان کارهای خود را پیش ببرند و هیات فوتبال و اداره کل؛ در همان حد و اندازه خود یعنی برنامه‌ریزی و نظارت باقی بمانند. ریاست هیات فوتبال استان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در قبال باشگاه‌های مختلف استان سکوت معناداری! اتخاذ کرده‌اند و به هیچ وجه نه اظهار نظری در مورد باشگاهی می‌کنند و نه دخالتی. در چند روز گذشته که شاهد فشار عجیب وزارت صمت به باشگاه‌ها مبنی بر منع به کارگیری از دو شغله‌ها و بازنشستگان بودیم، هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان سکوت اختیار کرده و هیچ موضعی نگرفتند؛ برخلاف سالیان گذشته که اداره کل ورزش و جوانان، پای ثابت تصمیم گیری های مختلف باشگاه‌ها بوده و یا هیات فوتبال نقش بسزایی در سیاست گذاری و اهداف باشگاه‌های استان داشت.
البته شایعاتی نیز وجود دارد که سیاست شرکت مس که دارای بیشترین باشگاه ورزشی در سطح استان کرمان است این می‌باشد که خیلی هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان را وارد کار نکند و خود شرکت، درخصوص مسائل تیم‌هایش تصمیم بگیرد. البته شنیده ها حکایت از آن دارد دیگر شرکت ها نظیر گل‌گهر نیز چنین باشند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *