ایجنت رسمی فدراسیون: …

 

❌مربی‌ای که با دلال کار می‌کند، شک نکنید که در سود با دلال شریک است!
❌عده‌ای شعارشان می دهند با ایجنت‌ها کار نمی‌کنیم، از آن سو با دلال‌ها کار می‌کنند!!!

ایجنت در فوتبال ایران به فردی می گویند که باتوجه به کاری که در طول سال در زمینه نقل و انتقالات فوتبال انجام می‌دهد؛ جهت رشد و نمو و همچنین توسعه فوتبال، ۲/۵ درصد از سود خود را به فدراسیون پرداخت می‌کند.
موضوع دخالت دلالیسم در فوتبال استان کرمان و همچنین بستن کامل یکی از تیم‌های مطرح استان به واسطه همین دلال‌ها، سبب شکایت ایجنت‌های رسمی فدراسیون فوتبال از از افراد مورد نظر شده است. یکی از همین ایجنت‌های شاکی که نمی‌خواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ما نمی‌گوئیم که تیم ها بیایند با ما کار کنند بلکه می‌گوئیم با افراد غیر رسمی کار نکنند. اگر اینطور باشد ما هم خودمان را غیر رسمی می‌کنیم و دیگر مالیات به فدراسیون نمی‌دهیم! اصلا سرمربیان تیم ها بروند مستقیم با بازیکن ارتباط بگیرند و او را به تیم خود بیاورند. زشت است که عده‌ای شعارشان این باشد که ما با ایجنت‌ها کار نمی‌کنیم، از آن سو با دلال‌ها کار می‌کنند!!!. وی ادامه داد: متاسفانه تیم استان کرمانی دارد با دو دلالی کار می‌کند که اصلا وجهه خوبی در فوتبال ندارند و سابقه محرومیت‌های سنگین نیز دارند. خیلی از باشگاه‌ها و همچنین مربیان و بازیکنان توسط این دو فرد نابود شدند و حیف استان کرمان است که عنان کار تیم خود را به این افراد سپرده‌اند. ما سالانه برای پیشرفت فوتبال به فدراسیون درصد می‌دهیم و در این برهه زمانی حساس، فدراسیون باید از ما حمایت کند. دلال وقتی بیاید و تیمی را ببندد، این توهین به ما و جامعه فوتبال است. این ایجنت ادامه داد: چندی پیش در خصوص این موضوع در مراجع قضایی و اخلاقی فدراسیون فوتبال شکواییه‌ای تنظیم کردیم و به صورت کاملا موثق از اتفاقات سال گذشته و امسال این تیم با سند و مدرک، به فدراسیون تحویل دادیم. سخت پیگیر این موضوع تا حصول نتیجه هستیم.

🔰 اما برخی معتقدند شما دلخورید که از شما بازیکنی نگرفتند؟!
به هیچ وجه. از ما بازیکن نگرفتند ایراد ندارد اما چرا به مردم، هواداران و جامعه فوتبالی دروغ می‌گویند که ما با دلال و … کار نمی‌کنیم و مستقیم با بازیکن در ارتباط هستیم. هر بازیکنی در فوتبال ایران مدیربرنامه رسمی دارد اما اینکه عده‌ای خود را در غالب دلال بیایند به تیمی بازیکن با مبالغ نامتعارف دهند و درصدهای نامتعارف‌تری به جیب بزنند زیبنده فوتبال ما نیست. وقتی تیم با دلال بسته می‌شود، یعنی اتفاقاتی در پشت پرده دارد رخ می‌دهد و منافع افرادی تامین می‌شود و جدای از این؛ مربی‌ای که با دلال کار می‌کند، شک نکنید که در سود این موضوع با دلال شریک است!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *