در سومین فصل حضور در لیگ برتر؛ قرعه ای بهتر از دو فصل گذشته!

 

روز گذشته قرعه کشی لیگ برتر فوتبال کشور با حضور نمایندگان تیم های حاضر در این مسابقات برگزار و بر خلاف دو فصل گذشته که تیم مس رفسنجان در هفته های ابتدایی لیگ با قرعه های بسیار سختی روبرو شده بود اما در سومین فصل حضور با قرعه های نسبتا آسانتری نسبت به فصول گذشته روبرو شد . مسی های رفسنجان که توانستند فصل بیست و یکم را با رتبه قابل توجه ششمی تمام کنند و حالا مدیران باشگاه مس امیدوارند در سومین سال ، روند صعودی این تیم با محمد ربیعی حفظ شود که البته کار بسیار دشواری خواهد بود.
رفسنجانی ها در هفته ابتدایی باید به مصاف نساجی بروند، در هفته دوم باید در دربی کرمان از تیم گل‌گهر میزبانی کنند، در هفته سوم نیز به مصاف ذوب آهن بروند…
برنامه کامل مسابقات مس رفسنجان در لیگ بیست ودوم که البته در دور برگشت جای میزبان (تیم اول) و میهمان (تیم دوم) عوض خواهد شد.
هفته اول: نساجی مازندران _ مس رفسنجان
هفته دوم: مس رفسنجان _ گل‌گهر
هفته سوم: ذوب آهن _ مس رفسنجان
هفته چهارم: مس رفسنجان _ آلومینیوم اراک
هفته پنجم: فولاد خوزستان _ مس رفسنجان
هفته ششم: مس رفسنجان _ هوادار
هفته هفتم: نفت آبادان _ مس رفسنجان
هفته هشتم: مس رفسنجان _ تراکتور
هفته نهم: پرسپولیس _ مس رفسنجان
هفته دهم: نفت مسجد سلیمان _ مس رفسنجان
هفته یازدهم: مس رفسنجان _ سپاهان
هفته دوازدهم: مس کرمان _ مس رفسنجان
هفته سیزدهم: مس رفسنجان _ ملوان انزلی
هفته چهاردهم: استقلال _ مس رفسنجان
هفته پانزدهم: مس رفسنجان _ پیکان

آنچه به‌صورت ظاهری از قرعه مس رفسنجان در لیگ بیست و دوم برمی‌آید این است که آنها با برنامه نسبتا خوبی در هفته‌های ابتدایی مواجه شده‌اند ولی هر چه به پایان نیم فصل اول و در نتیجه هر چه در نیم فصل دوم به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم کار آنها سخت‌تر می‌شود و باید به مصاف تیم‌هایی نظیر تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و استقلال بروند که این قرعه برای هر تیمی در سطح مس رفسنجان بسیار سخت خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *