با قدرت شروع می کنیم…!

 

علی علیزاده می گوید باشگاه مس تمام شرایط را فراهم می کند تا محمد ربیعی و شاگردانش با خیال راحت به انجام کارهای فنی بپردازند. مس رفسنجان همچنان در اردوی پیش فصل در تهران به سر می‌برد و مشغول انجام بازی‌های دوستانه است. علی علیزاده در خصوص شرایط نارنجی‌پوشان به خبرنگار ما گفت: دو بازی تدارکاتی با تیم های گل گهر و پیکان انجام دادیم. هم ما و هم تیم های مقابل در شرایط بدنسازی هستیم. بازی بچه ها خوب بود و از طرفی از بازیکنان جدید که جذب کردیم راضی هستیم. دو بازی دیگر با تیم های ذوب آهن و آلومینیوم اراک داریم. تیم ما در سراشیبی می‌افتد و بدن های بچه های ما تقریباً آماده می شود.
او در مورد جذب ایمان سلیمی ادامه داد: سال گذشته یکی دو مدافع را از دست دادیم و در پست دفاع چپ مشکل داشتیم. ایمان سلیمی و رامتین سلیمان زاده را جذب کردیم. شرایط دفاع رو به بهبودی است تا اول فصل شروع به نتیجه گرفتن کنیم چون واقعا امسال شرایط سخت است. تیم ها را نمی‌توان شناخت و اگر ما بتوانیم از همان ۵,۶ هفته اول نتایج خوبی کسب کنیم سال خوبی خواهیم داشت.
معاونت فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه چند جای خالی در لیست خود دارند توضیح داد: من فکر می‌کنم یکی دو بازیکن دیگر می خواهیم. سعی و تلاش می کنیم که بتوانیم بازیکن جذب کنیم. اسم نمی برم ولی صد در صد یک بازیکن دیگر به ما اضافه خواهد شد..

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *