حقایق را به مردم بگویید؛ بین شما و حسین‌خانی چه گذشت؟!

 

وقتی باشگاه نمی‌آید و شفاف با هوادار، مردم و رسانه بگوید در مذاکرات چه رخ داده و ماجرا چیست، خب معلوم است که هر مجموعه، رسانه و فردی می‌آید و برداشت خود را به مردم القا می‌کند؛ گروهی می گویند به حسین‌خانی بیشتر از یک میلیارد پیشنهاد نداده اید در صورتی اصلا اینطور نیست!، گروهی می گویند که در سال گذشته تیم فوتبال را سختی دادید و…فرزاد حسین‌خانی همین الان سرمربی مس کرمان است؛ زیرا یک سال دیگر قرارداد دارد. حسین‌خانی شرط‌هایی برای شروع کار دارد که این شرط ها به هر دلیلی مورد قبول باشگاه مس تا این لحظه قرار نگرفته است! خیلی موارد وجود دارد که باشگاه مس کرمان باید واقعیت را به مردم بگوید؛
اول اینکه شفاف بگویید شرط های آقای حسین‌خانی برای شروع کار علیرغم اینکه یکسال دیگر قرارداد دارد، چیست؟ اینکه در محافل مختلف شایعه است؛ آیا صحت دارد ایشان درخواست قراداد جدید سه ساله با این مبالغ؛ در سال اول ۵/۵ میلیارد تومان، سال دوم ۷/۵ میلیارد تومان و در سال سوم ۹/۵ میلیارد تومان را کرده است؟!
دوم اینکه، در محافل مختلف شنیده می‌شود باشگاه به حسین‌خانی گفته است قرارداد سه ساله «نه»، اما حاضریم قرارداد دو ساله بسته شود و در سال اول بین ۳تا ۴/۵ میلیارد تومان و در سال دوم نیز بر اساس قیمت پنج مربی برتر لیگ برتر ایران پرداخت گردد، آیا این موضوع صحت دارد؟! چرا که برخی از هواداران از ما سوال می‌کنند که ما شنیده‌ایم باشگاه به حسینخانی گفته «یک میلیارد بیشتر نمی‌دهیم و به همین خاطر حسین‌خانی قبول نمی کنند!
سوم اینکه شنیده‌ایم باشگاه مس کرمان در طول فصل اخیر بیش از ۹۵درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر را پرداخت کرده است، بیش از ۸۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر به آنها پاداش داده و دقیقا عین مبلغ قرارداد به آنها پاداش صعود پرداخت خواهد کرد، هشت بازی سفر آنها چارتر شده و کلی حمایت های دیگر، اما عده‌ای معتقدند در این فصل کلی به خاطر مشکلات مالی و امکاناتی سختی کشیده اند که لازم است باشگاه در این مورد نیز شفاف سازی کند!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *