سه پرسش ورزشی(یکشنبه)!

«حسینخانی-ربیعی_جهانشاهی»
حسین‌خانی به دنبال قرارداد سه ساله جدید؟؟
فرزاد حسین‌خانی یکسال دیگر با مس کرمان قرارداد دارد. سال گذشته حسین‌خانی قرارداد دو ساله ای با مس کرمان به امضا رساند که یکسال دیگر از قرارداد ایشان باقی مانده است. اما شنیده ها حکایت از آن دارد که وی در محافلی خصوصی گفته؛ به شرطی می مانم که باشگاه مس کرمان با من قرارداد سه ساله ای را به امضا برساند ، اینکه این مسئله صحت دارد یا خیر تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

🔰محمد ربیعی در مس رفسنجان خواهد ماند؟!

در رابطه با مس رفسنجان و محمد ربیعی حرف و حدیث های زیادی در محافل مختلف شنیده می شود و عده ای معتقدند که در نهایت ربیعی از مس جدا و به تیمی دیگر خواهد رفت. هر چند که تا این لحظه، هم مسوولین رفسنجانی و هم ربیعی در گفتگوهای متعدد به شدت این شایعات را تکذیب کرده اند اما نمی توان منکر این موضوع شد که باشگاه سپاهان و تراکتور با ربیعی مذاکره نکرده باشند…

🔰جهانشاهی هنوز رییس هیات فوتبال کرمان است؟؟

چندی پیش عده ای با حمایت تمام قد برخی از کاندیدای شکست خورده مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان، سخت در تلاش بودند با جوسازی و زدن تهمت های عجیب و غریب به هر شکل ممکن که شده جهانشاهی را از ریاست هیات فوتبال استان کرمان کنار بزنند و کلی هم ادعا داشتند که فلان دستگاه سخت در حال پیگیری است و قطعا انتخابات باطل می شود و از این دست ادعاهای بیخود. حال سوال این است آیا اتفاق خاصی رخ داد؟ آیا حال متوجه شده اید که ادعای شما بیخود بوده؟؟

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *