شهرداری همدان ۰ مس کرمان ۱ گفته بودیم؛ از حالا مس فرزاد دیدن داره…!

 

(گزارش کامل) به گزارش صعود کرمان دو تیم فوتبال شهرداری همدان و مس کرمان در حالی عصر امروز به مصاف هم رفتند که همین دو روز پیش بود طبق پیش بینی یکی از مجموعه های رسانه ای ما ، پیش بینی کرده بودیم که روز های خوب فرزاد حسین خانی و مس کرمان از هفته هفتم آغاز خواهد شد.
چرا که تیم های ریشه دار، با برنامه و با اصالت برنامه خود را برای حدود ۳۲ هفته طراحی میکنند و شاید در هفته های ابتدایی نتیجه لازم را به علت فشار بدنسازی و تمرینی بدست نیاورند اما از هفته های ششم الی نهم روند صعودی خود را آغاز خواهند کرد.
اما تیم هایی که اصالت لازم را ندارند بدون اجرای این برنامه ها بدون اجرای تمرینات بدنسازی هفته های ابتدایی لیگ را با قدرت شروع میکنند و اما در ادامه جای خود را به همان تیم های میدهند که با اصالت و بابرنامه ریزی دقیق خود از هفته های ششم الی نهم کار خود را آغاز میکنند و به رتبه های بالای جدول میرسند
که نمونه بارزش مس کرمان این فصل فرزاد حسین خانی میباشد که این اتفاق برای این تیم با پیروزی شیرین امروزدر مقابل شهرداری همدان رخ داد.
در دیدار هفته قبل مس کرمان در مقابل استقلال ملاثانی که این دیدار به تساوی ۱بر۱ رسید نیز مس کرمان با از دست دادن ۱۲ موقعیت خوب گل زنی نتوانست این تیم را شکست دهد تا همه جوره شانس با تیم آبی پوش ملاثانی یار باشد و مس کرمان با توجه به بازی بسیار خوبی که انجام داد خوش بین تر به ادامه مسابقات باشد که این اتفاق را پیش بینی کرده بودیم.
قطعا با پیروزی امروز فشار و سطح توقعات نه تنها برای مس کرمان و فرزاد حسین خانی زیاد نمیشود چرا که کمتر هم میشود زیرا باشگاه مس کرمان و فرزاد حسین خانی بارها اعلام کرده اند که هدف اصلی ما در این فصل صعود به لیگ برتر نمیباشد و برای صعود برنامه دو ساله خواهیم داشت و هیچ فشاری برای صعود بر روی بازیکنان و کادر این تیم نیست.
مس کرمان با توجه به بازی بسیار زیبا مقابل استقلال ملاثانی و شهرداری همدان و شکست این تیم که اولین باخت و گل خورده خود را در خانه از مس کرمان دریافت کردند و به نوعی مس کرمان توانست تیم بسیار چغری را شکست دهد.
گفتنی است که شهرداری همدان در یکی از بازی های دوستانه پیش فصل توانسته بود مس کرمان را شکست دهد و مس کرمان با پیروزی بسیار شیرین خود توانست انتقام بازی دوستانه خود را بگیرد.
تک گل مس کرمان در دقیقه۸۸
از روی نقطه پنالتی توسط مهیار زحمتکش به ثمر رسید.
مس کرمان با این سه امتیاز شیرین۱۲ امتیازی شد و به رتبه ششم جدول صعود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *