سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم

به گزارش “صعود کرمان” محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانیم مقابل چه تیمی بازی داریم همیشه دیدار با تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس و صحبت کردن درباره آنها نیاز به کلیشه دارد اما به اصل موضوع می‌پردازم.

وی ادامه داد: فردا یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در طول فصل است زیرا پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و برای ما حریفی سخت و قابل احترام خواهد بود.

ربیعی بیان کرد: تیم ما نیز در تمام موازین و زاویه‌هایی که باید از لحاظ ذهنی و تاکتیکی روی آن کار می‌کردیم تمرکز داشته و هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. شرایط تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود. هماهنگی و انسجام، همدلی و یکرنگی در تمرینات و بین بازیکنانم کاملاً مشهود است‌.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه روند رو به جلو و رو به پیشرفتی را برای مس رفسنجان متصور است که امیدوار است این موضوع در نتایج هم خودش را نشان بدهد، بیان کرد: سال گذشته هم به این شکل شروع کردیم و رفته رفته به اهداف خود رسیدیم. حتی توانستیم فراتر از هدفی که تعبیه شده بود فتح کنیم.

وی ادامه داد: امسال هم این اتفاق برای ما رخ می‌دهد زیرا مسیری که می‌رویم کاملاً درست است و می‌توانیم با یک برنامه و شیب مناسب به هدف‌گذاری خود برسیم.

ربیعی افزود: بازیکنان به شرایط فعلی واقف هستند و با شجاعت، درایت و تمرکزی که می‌توانیم در دیدار فردا داشته باشیم، ان شاءالله از این بازی سخت سربلند بیرون می‌آییم.

وی درباره نفرات محروم و مصدوم تیمش برای بازی با پرسپولیس گفت: مصدوم نداریم و اولین بازی فصل است که از این قاعده مبری هستیم و بازیکن محروم هم نداریم.

سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه بازی فردا پنجمین تقابل او با یحیی گل‌محمدی است، گفت: او دوست بسیار خوب من است. کارش را قبول دارم و برای من محترم است. در لیگ یک هم رو به روی هم بازی داشتیم و امیدوارم هر گروهی که لایق تر است، به نتیجه دلخواهش برسد.

ربیعی درباره گلایه‌های گل محمدی از برنامه ریزی لیگ را به حق دانست و گفت: حدود ۱۰ روز قبل با سهیل مهدی صحبت کردم، ما هم در کنار پرسپولیس و سپاهان چنین وضعیتی داریم اما با این تفاوت که دو بازیکن مس در تیم ملی عمان بودند و ساعت ۸ شب ۲۵ آبان با تیم ملی ژاپن بازی داشتند. با انجام سه پرواز در روز بیست و ششم آبان در نهایت بیست و هفتم به ما رسیدند. از مسقط به قطر، از آنجا به تهران و از پایتخت به کرمان آمدند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: آنها هم هیچ ریکاوری نکرده و مقابل چین و ژاپن ثابت بازی کردند و مقابل پرسپولیس به دلیل خستگی راه و ریکاوری نکردن نمی‌توانم از آنها استفاده کنم.

وی در عین حال اضافه کرد: با این وجود به سازمان لیگ حق می‌دهم که بخواهد در یک فرصت زمانی لیگ را ادامه بدهد و در تعطیلات نیم فصل و پایان فصل به نقطه‌ای برساند‌. بازی‌ها خیلی فشرده است. هر چهار روز یک بار باید مسابقه بدهیم و کارمان سخت می‌شود اما این امر اجتناب ناپذیر است و مجبور به تمکین کردن هستیم.

ربیعی افزود: در پایان برای شهر رفسنجان، مردم شریف و نجیبش و کارگران معظم مس آرزوی سرافرازی دارم. قطعاً بازیکنان ما می‌دانند که باید برای چه مجموعه بزرگی و مردم عزیزی باید با تمام وجود و توان بجنگند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *