پیش‌بازی دیدار پرسپولیس و گل‌گهر؛ تقابل همکاران قدیمی

به گزارش صعود کرمان، پرسپولیس در بازی با گل‌گهر به دنبال جبران اتفاقات بازی قبلی‌اش در اراک است.

به گزارش صعود، یحیی گل‌محمدی و شاگردانش مثل فصل گذشته در اراک مغلوب شاگردان رسول خطیبی شدند تا قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ ، سوژه انتقادهایی شود که نمی‌توان همه آنها را درست و منطقی دانست.
یحیی گل‌محمدی که بعد از شکست مقابل الهلال، تیمش را به خوبی آماده بازی با آلومینیوم کرد، حالا می‌خواهد جلوی گل گهر نشان دهد که تیمش باخت به آلومینیوم را فراموش کرده است.
آنطرف میدان، گل گهر که هر دو بازی فصل گذشته‌اش در لیگ را به پرسپولیس باخته، امیدوار است اینبار بتواند نتیجه خوبی را در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم بگیرد.
تقابل ویژه: مجتبی سرآسیایی که در دوران محرومیت امیر قلعه‌نویی، نفر اول نیمکت گل گهر محسوب می‌شود، سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را در شهرخودرو دارد و بعد از جدایی یحیی از این تیم، به عنوان سرمربی تیم مشهدی انتخاب شد.
همچنین تقابل سید علیرضا ابراهیمی مدافع کرمانی پرسپولیس تهران که فصل قبل بازوبند کاپیتانی گل گهر را بر بازوی خود می بست در تقابل با تیم سابق خود از نکات قابل توجه این دیدار میباشد.
در تیم گل گهر سیرجان بازیکنانی همچون شایان مصلح و محمدرضا خانزاده سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود دارند.
پرسپولیس در دیدار قبلی خود با یک گل در مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و گل گهر سیرجان در دیدار قبلی خود مقابل نساجی به تساوی ۱-۱ رسید.
وضعیت دو تیم در جدول مسابقات لیگ برتر پرسپولیس با ۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و گل گهر با ۷ امتیاز تیم سوم جدول است.
در دیدار فردا، پرسپولیس دو مهره کلیدی خود سیامک نعمتی و امید عالیشاه را در اختیار ندارد.
کوبل داوری: بیژن حیدری – علی میرزابیگی – علیرضا ایلدرم – ناصر جنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *