مس همچنان در حسرت امتیاز!

به گزارش “صعود کرمان” در دیدار امروز دوتیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد موفق شد با گل های لوسیانو پریرا و احمد الجبوری در خانه خود، مس رفسنجان را شکست بدهد تا عبدالله ویسی بتواند اولین پیروزی خود را در مقابل مس رفسنجان به دست بیاورد تک گل مس را در این دیدار گادوین منشا مهاجم جدید این تیم به ثمر رساند.

با این نتیجه، مس همچنان در لیگ برتر این فصل موفق به کسب امتیاز نشده است.

تیم داوری: احمد محمدی، محمد عطایی، پوریا زحمتی، روح اله شریفی

 

ترکیب فولاد

احسان مرادیان،صالح حردانی،ایوب والی،موسی کولیبالی،محمد قاسمی نژاد،محمد میری،مجتبی نجاریان،لوسیانو پرپرا،وحید حیدریه،میلاد بدرقه،احمد الجبوری

ترکیب مس

فایز الرشیدی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی، سید مهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، محسن آذرباد، فراز امامعلی، مجید علیاری

شرح گل

فولاد یک – مس رفسنجان صفر (لوسیانو پریرا دقیقه ۲۸)
مهاجم برزیلی فولاد روی خطای دروازه بان مس در داخل محوطه جریمه سرنگون شد و یک پنالتی برای تیمش گرفت؛ شیمبا خودش پشت ضربه ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت الرشیدی به گل تبدیل کرد.

فولاد ۲ – مس رفسنجان صفر (احمد الجبوری دقیقه ۴۶)
روی پاس قاسمی نژاد، احمد الجبوری با هوشیاری از اشتباه مدافعان فولاد و بهم ریختگی دفاعی این تیم استفاده کرده و در موقعیت تک به تک با دروازه بان، گل دوم را برای تیم فولاد به ثمر رساند.

 

فولاد ۲ – مس رفسنجان یک (گادوین منشا دقیقه ۶۹)
گادوین منشا در داخل محوطه جریمه و در حالت پشت به دروازه صاحب توپ شد و با یک چرخش سریع و شوتی دقیق، گل اول را برای مس به ثمر رساند.

مس رفسنجان در دیدار بعدی خود در تاریخ ۱۵ آبان در استادیوم شهید زینلی سرچشمه میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *