مس نوین؛ بازگشت به گذشته؟!

به گزارش “صعود کرمان” تیم فوتبال مس نوین کرمان پس از اینکه در فصل قبل با حمایت قاطع باشگاه مس کرمان توانست نتایج بسیار درخشانی را کسب کند در این فصل آن حمایت قاطع فصل گذشته را در کنار خود ندارد، هر چند که تغییر رویکرد باشگاه نسبت به این تیم، دستوری است که از شرکت مس صادر شده است ؛ هر چند که محمد کهندل ، مدیرعامل این باشگاه در شروع کار خود در این باشگاه حمایت های بسیار خوبی از این تیم داشت.
از این تیم خبر می رسد در حالی که کمتر از ۱۰روز دیگر مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور آغاز می شود اما مس نوین هنوز در حال تست گیری از برخی بازیکنان می باشد و هنوز نتوانسته لیست کامل خود را برای آغاز مسابقات تکمیل کند و حتی این تیم در تمرینات خود با برخی از مشکلات از جمله نداشتن البسه مشخص برای تمامی نفرات دست پنجه نرم می‌کند.
نکته ناامید کننده دیگر از مس نوین این می باشد که در حالی که قرار است این تیم روز دوشنبه در مسابقات جام حذفی به مصاف خلیج فارس ماهشهر برود اما تا این لحظه موفق به سفر زمینی خود به ماهشهر نشده است و حتی شنیده می شود به علت عدم ثبت قرارداد برخی از نفرات این تیم و عدم صدور کارت های این تیم ، مسئولین باشگاه مس کرمان خواستار تعویق یک روزه این دیدار شده اند . حال باید صبر کرد و دید که تصمیم فدراسیون در مقابل درخواست باشگاه مس کرمان چه می باشد.

قطعا شرایط نابسامان این تیم که به عنوان پشتوانه تیم بزرگسالان مس کرمان در رقابت های لیگ دسته دوم می‌باشد به نفع باشگاه مس و فوتبال کرمان نخواهد بود آن هم برای تیمی که فصل قبل تا یکقدمی صعود به رقابت های لیگ دسته اول پیش رفته و در این فصل هم توانسته چند بازیکن را به تیم بزرگسالان مس بدهد

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *