مس کرمان مس شهربابک ال مسینوی جدید!

پیش بازی مس کرمان و مس شهربابک

به گزارش “صعود کرمان” دیدار فردای دو تیم نارنجی پوش مس کرمان و مس رفسنجان قطعا دیدار جذابی برای فوتبالدوستان استان کرمان خواهد بود.
این دیدار در حالی رقم خواهد خورد که مس شهربابک اولین سال میباشد که توانسته به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند اما در مقابل مس کرمانی حضور میابد که سابقه چندین ساله حضور در لیگ برتر و حتی سابقه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد.
مس کرمان که سابقه چندین سال حضور در لیگ دسته اول را هم در کارنامه دارد و هر ساله توانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر معرفی کند قطعا در این فصل باز هم شاهد حضور پر قدرت این تیم در رقابت های لیگ دسته اول خواهیم بود.
مطمئنا این دیدار حواشی خاص خود را هم دارد حواشی ای که مسی های شهربابک استارت شروع آن را زده اند.
از نکات جالب توجه این دیدار می توان به تقابل فرزاد حسین خانی اسطوره باشگاه مس کرمان و وحید رضایی اشاره کرده که هر دوی آنها فصل قبل در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشتند و توانستند نتایج بسیار درخشانی را کسب کنند.
فرزاد حسین‌خانی سرمربی تیمی با بیش از ۹۰ درصد بازیکن بومی بود اما وحید رضایی سرمربی تیمی با بیش از ۹۰ درصد بازیکن غیر بومی.
از بازیکنان سرشناس مس کرمان می توان به آرمان شهدادنژاد، مهرداد آوخ، امین جهان کهن، میلاد صارمی و غیره اشاره کرد. از بازیکنان سرشناس مس شهربابک
می توان به بازیکنانی نظیر
علی قاسمی، علی آزادمنش، علیرضا ولی زاده، سیروس صادقیان، سجاد عباسی غیره اشاره کرد.
دو تیم فردا از ساعت۱۵ با قضاوت عنایت قوچ‌کانلو در استادیوم شهید باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *