جوابیه تند رمضانی ، سرپرست سابق باشگاه مس در مورد اتفاقات هندبال مس!

جوابیه تند رمضانی ، سرپرست سابق باشگاه مس در مورد اتفاقات هندبال مس!

🔷کرونای بازیکنان، افتضاح آقای صادقی بود…

سرپرست سابق باشگاه مس کرمان به صحبت های حمید صادقی سرمربی سابق تیم هندبال مس کرمان و فعلی ذوب آهن اصفهان با یکی از رسانه ها واکنش نشان داد.
علی رمضانی در گفتگوی مجموعه رسانه ای صعود کرمان با بیان اینکه من برای آقای صادقی بسیار احترام قائلم و به هیچ عنوان علاقه نداشتم در رابطه با ایشان و تیم هندبال صحبتی داشته باشم اما قبلا هم گفته بودم اگر هر یک از دوستان صحبت هایی خلاف واقع داشته باشند که بخواهند افکار عمومی را فریب دهند حتما پاسخگو خواهم بود.

🔷صادقی بدون هماهنگی با باشگاه مربی تیم ملی امید شد…

آقای صادقی در اواسط فصل گذشته بدون هماهنگی و مشورت با باشگاه مربی تیم ملی امید شد که به لحاظ حرفه ای کاری اشتباه و دور از انتظار بود اما باشگاه به خاطر قدردانی و حرمت ایشان بیشترین لطف را در حقشان داشت که در ادامه مانع ادامه این همکاری نشد و حتی ایشان را نیز توبیخ هم نکرد.

🔷کرونای بازیکنان، افتضاح آقای صادقی بود…

🔷شکست مقابل پرسپولیس بهبهان افتضاحی دیگر بود…

در بحث کرونا و سلامتی بازیکنان با هیچ کس شوخی نداشتیم و در مقطعی که تیم فوتبال در شرایط حساسی به سر می برد و آقای مهاجری سرمربی این تیم دچار کرونا شد و حتی هیچ علائمی نداشت از مواضع خود کوتاه نیومدیم و اجازه حضور ایشان بر روی نیمکت و کنار تیم را ندادیم حتی به قیمت شکست مقابل بادران تهران، اما آقای صادقی در دور آخر مسابقات، با خودخواهی و تصمیم خودسرانه خود و جا زدن بازیکنان کرونایی با برخی افراد دیگر عضو کادر، بدون کوچکترین مشورت با کادر پزشکی، موجبات یک آبروریزی و یک اتفاق ترسناک را برای باشگاه فراهم کردند و پس از روزها کتمان کردن آن، در نهایت در یکی دو روز آخر لب به اعتراف گشودند و با عذرخواهی از مجموعه باشگاه و فدراسیون و جامعه هندبال، باشگاه مس را شرمنده رییس فدراسیون کردند. به نظر شما آیا در همان لحظه نباید ایشان را اخراج می کردیم؟

🔷شکست مقابل پرسپولیس بهبهان افتضاحی دیگر بود..

🔷برای تمام مسابقات پاداش پرداخت کردیم…

من در روز شکست مقابل تیم ته جدولی پرسپولیس بهبهان، تهران نبودم و پس از این شکست ناباورانه، بلافاصله با آقای صادقی جلسه گذاشتم و علت آن را جویا شدم که ایشان با بیان اینکه سرمربی تیم حریف از او خواسته بود با تمام قوا روبروی تیمش حاضر نشود چون که اگر با تمام قوا ظاهر می شد با اختلاف این تیم را شکست می داد و ایشان هم به خاطر رفاقت با سرمربی تیم حریف به برخی از نفرات اصلی بازی نداد و متاسفانه در دقایق پایانی سرمربی تیم حریف از به قول آقای صادقی اعتماد ایشان سواستفاده کرد و با اختلاف اندک مس را شکست داد. شما به این اقدام آقای صادقی چه می گوید و چه تفسیری از آن دارید؟ جز یک افتضاح بزرگ دیگر، متاسفانه حرف و حدیث در مورد دیدار روز آخر مقابل شهید شاملی کازرون هم زیاد است.

🔷برای تمام مسابقات پاداش پرداخت کردیم…

رمضانی در رابطه با پرداخت هایی تیم هندبال افزود: از روزی که سرپرست باشگاه شدم هندبال چند هفته ای بود مسابقاتش شروع شده بود و پاداشی دریافت نکرده بودند و برای اولین بار به تمامی مسابقات پیروز چه در لیگ و چه در بازیهای آسیایی پاداش بسیار خوب پرداخت کردیم. حتی خارج از آن، به عنوان مثال فقط مبلغ ۴۰۰ دلار به عنوان پول تو جیبی به هر یک از بازیکنان و کادر در مسابقات آسیایی پرداخت کردیم. بهترین امکانات را برای تیم فراهم کردیم، چه به لحاظ البسه، چه ایاب و ذهاب و چه اسکان، بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد از قراردادها را پرداخت کردیم، تمامی آپشن ها را پرداخت کردیم، آن هم برای تیمی که دوم لیگ شده بود، حتی با احتساب پاداش ها برخی از بازیکنان و کادر بیش از ۱۵۰ درصد دریافتی داشتند.
🔷صادقی تقریبا ۳۰ درصد بیشتر از قراردادش را دریافت کرده است…

قراردادهای تیم هندبال در فصل گذشته پیش از حضور من و در زمان آقای محمودی نیا بسته شده بود، تیم برای قهرمانی بسته شده بود و بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ هندبال، برای این تیم هزینه شده بود و قرارداد آقای صادقی در فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان و در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان بود با یک آپشن که اگر تیم حتی در لیگ دوم هم شود ایشان مبلغ ۵۰ میلیون تومان دیگر دریافت می کند، ایشان پول خود را کامل دریافت کرده است و از شکایت ایشان تعجب می کنم، متاسفانه در حالی که با سهل انگاری و کوتاهی ایشان تیم عنوان قهرمانی را از دست داد اما ایشان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در فصل گذشته از باشگاه مس کرمان پول دریافت کرده است و با تمام کوتاهی های صورت گرفته از سمت ایشان کوچکترین جرایمی برای ایشان در نظر گرفته نشد.
🔷صادقی قبل از بازیهای آسیایی با تیم ذوب آهن اصفهان قرارداد امضا کرد…

ایشان بدون هماهنگی با باشگاه و در حالی که با باشگاه تا پایان مسابقات آسیایی قرارداد داشت و تنها به دلیل مبلغ قابل توجه باشگاه ذوب آهن به وی و عدم مشخص شدن بودجه فصل آینده باشگاه مس، قبل از بازیهای آسیایی با ذوب آهن قرارداد بست و حتی با نفرات مدنظر خود برای فصل بعد نیز توافق کرد و شما ببینید چند بازیکن از ترکیب آسیایی مس اکنون عضو تیم ذوب آهن هستند، متاسفانه بازیهای آسیایی مس اردوی پیش فصل تیم ذوب آهن بود تا نمایش تیم مس، حتی زمانی که من پیش از بازیهای آسیایی با مستندات کافی خبر از توافق ایشان با ذوب آهن را در هیات مدیره و حتی با مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کردم، تصمیم هیات مدیره اخراج فوری ایشان بود اما بنده به دلایل خاص خودم که مهمترین آن عدم زمان کافی برای انتخاب سرمربی جدید و حضور در مسابقات آسیایی و احترام چندین باره به ایشان، مانع از اخراجشان شدم.
🔷صادقی درخواست مبلغ ۸۰۰ میلیون تومانی از باشگاه داشت..

در حالی که قرارداد آقای صادقی نسبت به فصل گذشته افزایش تقریبا ۱۰۰ درصدی داشت اما ایشان برای فصل پیش رو نیز درخواست قرارداد ۸۰۰ میلیون تومانی از باشگاه داشتند، حالا شما این مبلغ را با ۲۴۰ میلیون تومان فصل قبل مقایسه کنید، در حالی که تیم هم قهرمان نشده بود. با این حال پس از بازیهای آسیایی بنده به همراه یکی از اعضای هیات مدیره و معاون فنی باشگاه با ایشان جلسه گذاشتیم و مبلغ بسیار خوبی به ایشان پیشنهاد دادیم که شک ندارم از مبلغ قرارداد وی با باشگاه ذوب آهن بیشتر بود اما چون که ایشان با ذوب آهن قرارداد بسته بود و نمی توانست دیگر از این تیم جدا شود، بسیار ناامید و مایوس بود و تنها راهی که برایش باقی مانده بود حاشیه سازی برای مس و جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود تا به همگان ثابت کند تا زمانی که حمید صادقی سرمربی این تیم بود همه چی عالی بود و ایشان که جدا شده است تیم هندبال ضعیف و ضعیف تر شده است.

🔷بازیکنان جدا شده قبل از جدایی حتی حاضر به مذاکره با باشگاه نشدند..

مبالغ پیشنهادی بازیکنان جدا شده قبل از جدایی برای تمدید قرارداد بعضا حتی تا هزار درصد افزایش پیدا کرده بود که عملا با توجه به بودجه باشگاه غیرممکن بود، با این حال به لطف حمایت همیشگی آقای دکتر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران، بودجه هندبال را در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ صد در صد افزایش دادیم اما باز این دوستان حاضر به تمدید قرارداد نشدند، به عنوان مثال بازیکنی که فصل گذشته قراردادش با مس ۳۵ میلیون تومان بود برای فصل پیش رو مبلغی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان طلب می کرد، یا یکی از بازیکنان جدا شده که فصل گذشته قراردادش ۱۹۰ میلیون تومان بود حاضر به امضای قرارداد ۸۰۰ میلیون تومانی نشد، به نظر شما چطور می شد با این نفرات تمدید کرد؟
🔷 *سلامان بربط و افشین صادقی از مفاخر ورزش استان هستند…*

هم سلامان و هم افشین صادقی از مفاخر ورزش استان کرمان هستند، در رابطه با جدایی آقای سلامان بربط باید بگویم که ایشان دو بار با من تلفنی صحبت کرد و چون که تا آن روز بودجه باشگاه مشخص نشده بود از سلامان خواستم چند روز دیگر صبر کند اما متاسفانه سلامان تحت تاثیر صحبت های آقای حمید صادقی قرار گرفت و به هر شکل ممکن از مس جدا شد، پیشنهاد سلامان مبلغی در حدود ۴ برابر قرارداد فصل گذشته خود بود که برای باشگاه پرداخت این مبلغ عملا امکانپذیر نبود و اگر سلامان تنها چند روز صبر می کرد قطعا با مبلغی بیشتر از مبلغ پرداختی ذوب آهن به ایشان باشگاه مس با وی تمدید می کرد. در رابطه با آقای افشین صادقی هم باید بگویم که ایشان پیشنهاد بسیار قابل توجهی از لیگ کویت داشتند که تصمیم به حضور در این لیگ گرفته بودند و آقای کهندل و آقای اخگر از مبلغ پیشنهادی باشگاه مس به ایشان مطلع هستند که مبلغی بسیار عالی و سقف قرارداد تیم مس بود، به هر حال ایشان تصمیم خود را برای جدایی گرفته بودند و برای هر دوی این عزیزان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

🔷استاد اخگر دلسوز هندبال است و با باشگاه مس قرارداد سفید امضا کرد…

دلسوز واقعی هندبال مس کرمان و حتی استان، استاد اخگر هستند، ایشان بدون کوچکترین شرط و شروطی و پس از اینکه آقای صادقی پاسخگوی تلفن من و معاون باشگاه و اعضای هیات مدیره نبودند، به پیشنهاد آقای مهندس اسماعیلی عضو محترم هیات مدیره، سرمربیگری تیم را قبول کردند و با باشگاه قرارداد سفید امضا کردند، شما قضاوت کنید، به نظر شما چه کسی دلسوز هندبال استان و باشگاه مس بود؟

🔷آقای صادقی عجله کرد و به خاطر پول بیشتر رفت…

علاقه ای ندارم در مورد خیلی از مسائل دیگر از جمله محل اسکان تیم در هنگام مسابقات در تهران صحبت کنم اما با وجود همه حواشی ایجاد شده توسط آقای صادقی آیا اگر شما جای مدیران باشگاه بودید با ایشان تمدید می کردید؟ واقعیت این است که ما قصد تمدید داشتیم، حتی با ریاست محترم هیات هندبال استان هم در این رابطه رایزنی کردیم، برای آقای صادقی دو پیشنهاد ارائه کردیم: اول، یک میلیارد برای دو فصل و دوم ۵۰۰ میلیون تومان برای یک فصل به همراه آپشن های بسیار خوب که بعضا قرارداد ایشان را تا ۸۰۰ میلیون تومان هم می رساند. اما آقای صادقی پیشنهاد قرارداد یک میلیارد تومانی ما برای دو فصل را نپذیرفت و در رابطه با پیشنهاد دوم هم از باشگاه سه روز فرصت خواست تا فکر و بررسی کند، متاسفانه پس از پایان مهلت سه روزه ایشان تلفن همراه من و معاون فنی باشگاه رو پاسخگو نبودند، دلیلش هم فقط یک چیز بود، زمان خواستن و فرصت خریدن برای جذب مابقی بازیکنان تاثیرگذار مس کرمان و انتقال آنها به ذوب آهن اصفهان. آقای صادقی مدیون مس هست و خود ایشان بهتر از هر کسی می داند که باشگاه مس و شرکت ملی صنایع مس ایران و شخص خود من برای ایشان سنگ تمام گذاشت، حالا ابراز دلخوری می کند و حرفهایی خلاف واقع می زند این دیگر به خود ایشان مربوط می شود.

🔷تیم فصل جاری تیمی همدل است:

قصد نداشتم در هیچ یک از قراردادهای فصل جاری باشگاه حضور داشته باشم چون بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، آقای دکتر سعدمحمدی را متقاعد به پذیرفتن استعفای خود کرده بودم و ایشان از من خواستند قرارداد تیم های بسکتبال و هندبال را انجام دهیم و بنده هم اطاعت امر کردم. بودجه فصل جاری تیم در حد سه یا چهار تیم اول لیگ است و نزدیک به صد در صد نسبت به فصل گذشته افزایش پیدا کرده است. در تمامی قراردادهای منعقد شده برای فصل جاری آقای کهندل از اعضای هیات مدیره، آقای نامجو معاونت فنی و آقای اخگر و حتی بعضا آقایان علیمرادی و امینایی از مربیان تیم هم حضور داشتند، به اعتقاد من تیم فصل جاری تیمی همدل است و می تواند در ادامه با تداوم حمایت ها حرف برای گفتن داشته باشد.
تمامی بازیکنان جدید با رضایت خاطر قرارداد امضا کردند:
تمامی بازیکنان فصل جاری که با مس کرمان قرارداد امضا کردند با روی خوش و رضایت خاطر باشگاه را ترک کردند، به خصوص بچه های بومی، شما از آقایان پسندی پور، جهانی، طایی، سرپوشی، پالاد و … سوال کنید متوجه خواهید شد. در پایان باز از علاقمندان به مس و هندبال استان عذرخواهی می کنم که مجبور به شفاف سازی در این زمینه شدم، برای آقای حمید صادقی در ادامه آرزوی موفقیت دارم و منکر خدمات و زحمات ایشان برای مس کرمان و هندبال استان نمی شوم اما مردم و هواداران حق دارند و باید واقعیت ها را بدانند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *