قابل توجه اداره کل ورزشی ها؛

قابل توجه اداره کل ورزشی ها؛

تعارف نکنین؛ هر کدام دو هیات بردارین!!!

بردارید، خوب نبود پس دهید یکی دیگه بردارید…!!!

عده اندکی در ورزش استان کرمان هستند که با لیاقت و شایستگی، بر مسند ریاست هیات‌های مد نظر می‌نشینند اما اکثرا، شایستگی‌ها در مرحله آخر قرار دارد!.
برخی از روسای هیات‌های ورزشی استان کرمان یا با فشار افراد سیاسی به صندلی مد نظر خود می‌رسند و یا با قدرت و نفوذی که در بین تعداد اندکی از اهالی ورزشی دارند، به این جایگاه دست می‌یابند. برهمین اساس، متاسفانه موضوعی در بین روسای هیات‌های مختلف ورزشی باب شده و آن، ریاست کارمندان اداره ورزش و جوانان استان و یا کاندیدا شدن همان کارکنان در هیات‌های مختلف است.
اگر بخواهیم از حضور کارکنان اداره کل ورزش در راس برخی از هیات ها چشم پوشی کنیم و به سادگی بگذریم؛ نمی‌توان از کاندیدا شده رئیس برخی از هیات ها در هیات‌های دیگر به سادگی گذشت. چگونه می‌شود کارمندی که مسئول رسیدگی به هیاتی است، ریاست آن هیات را برعهده می‌گیرد؟! اگر همین رئیسی که کارمند اداره ورزش و جوانان بوده تخلف کند، چه کسی باید به تخلف او رسیدگی کند؟!
نکته عجیب‌تر آنکه تا تاریخ مجمع انتخاباتی هیاتی اعلام می‌شود، یا کارکنان اداره کل خود را کاندیدا می کنند و یا کارکنانی که ریاست هیات‌های مختلف را بر عهده دارند. کاری به قانونی یا غیرقانونی بودن این کار نداریم اما اصلا اخلاقی نیست. این کار رئیس هیات مورد نظر، توهین به رشته تحت ریاستش و همچنین توهین به افرادی است که به او رای داده‌اند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *