عکس العمل «شدید» علی علیزاده نسبت به انتشار فایل های صوتی

فایل کامل صحبت های ربیعی را انتشار دهید…!

فایل های صوتی تقطیع و جایگزین شده را انتشار می دهند…!

در چند روز گذشته شاهد ایجاد شایعاتی در فضای مجازی بودیم که دل اهالی فوتبال در استان کرمان را به درد آورد.
متاسفانه در ۷۲ ساعت گذشته چند پیج فیک با هماهنگی یکی از دوستان که به خوبی او را می‌شناسیم، شروع به تخریب عوامل باشگاه مس رفسنجان کرده و بین دو باشگاه بزرگ مس، تفرقه افکنی می‌کند. چند فایل صوتی نیز در این میان رسانه‌ای شده که با تقطیع و جایگزینی، رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است. برهمین اساس، با علی علیزاده معاونت فنی باشگاه مس رفسنجان گفتگوی شفاف و بی‌پرده‌ای داشتیم که در ذیل می‌خوانیم؛

✔️- جناب علیزاده فایل‌هایی که رسانه‌ای شده را گوش کردید؟!

بله متاسفانه شاهدیم فردی که در سالیان گذشته در لباس دوست به ما نزدیک بود، اکنون در حال خنجر زدن به مجموعه باشگاه است. و سوال ما این است چرا این آقایان کل فایل را رسانه‌ای نمی‌کنند؟! آقای ربیعی اگر چیزی گفته، از سر دلسوزی نسبت به تیم و باشگاه مس رفسنجان گفته. آقای ربیعی از خبرنگاران می‌خواهد تا هر کسی مس رفسنجان را زد، ۱۰ برابر آن شخص را بزنند درحالی که در این فایل، اینطور جلوه داده شده که مس کرمان را ۱۰ برابر بزنید! ربیعی دارد خبرنگاران رفسنجانی را نسبت به تیم شهرشان تحریک می‌کند اما عده‌ای این وسط به خود گرفته‌اند.

✔️- فایل دیگری وجود دارد که ظاهرا ربیعی علیه شما و مجید زین‌الدینی صحبت کرده. آن را گوش دادید؟!

آن فایل، مکالمه سازنده همین پیج‌های فیک و ربیعی است به صورت دوستانه. فصل قبل در مقطعی بین من و آقای ربیعی اختلاف نظر به وجود آمد همچنانکه در هر باشگاهی ممکن است به وجود بیاید؛ آقای ربیعی در آن مقطع به صورت رفاقتی! با این شخص سازنده پیج درد و دل می‌کند و به عنوان رفیق، مسائل را به او می‌گوید که اکنون این فایل بیرون می‌آید. در مورد آقای زین‌الدینی هم همین طور بوده. آقای ربیعی در عالم رفاقت، صحبت‌های را با آن شخص سازنده پیج فیک داشت، اما انتشار این صحبت‌ها، بی‌شرمانه است.

✔️- برخی‌ها گمان می‌کنند که مس رفسنجان دوست ندارد مس کرمان به لیگ برتر بیاید و در این راه حتی سنگ اندازی نیز صورت گرفته. حقیقت دارد؟!

خدا نبخشد کسی را که چشم موفقیت مس کرمان را نداشته باشد. ما هر کاری می‌توانستیم برای موفقیت مس کرمان انجام دادیم. حتی مجتبی سرآسیایی مربی تیم خود را در اختیار آنها قرار دادیم و در فضای فنی نیز بسیار به آنها کمک کردیم. ما عضو یک خانواده هستیم و مردم کرمان خیلی باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند که بخواهند چنین شایعاتی را باور کنند. من در مس کرمان فوتبال بازی کردم؛ مردم کرمان بروند و تحقیق کنند که چرا مس امسال بالا نیامد؟! علت اصلی چه کسانی بودند؟! چرا این تیم ۷ سال است که برای لیگ برتری شدن، زور می‌زند؟! ما در لیگ برتر هستیم، چرا ما باید نسبت به بزرگ‌تر شدن خانواده مس در بالاترین سطح رقابت‌ها حسادت کنیم؟! مس شهربابک هم به لیگ یک صعود کرد، چرا نمی‌گویند که مس رفسنجان نمی‌خواست که شهربابک لیگ یکی شود؟! اینها شایعاتی زائیده ذهن‌های افراد مریض است.

✔️- مسائل طوری وانمود می‌شود که گویا شما مقصر هستید؟!

من فقط از هواداران می‌خواهم بروند و کمی جستجو و تفکر کنند؛ همین! چرا ما باید تیم خود را رها کنیم و به مس کرمان بچسبیم؟! افرادی بودند و هستند که نمی‌خواهند مس لیگ برتری شود. این دوست مان بر آن شده با درست کردن این حواشی، ذهن هواداران کرمانی را معطوف درگیری با مس رفسنجان کند.
در مصاحبه‌های متعددی گفتم که آرزوی قلبی ما، صعود مس کرمان به لیگ برتر است و اگر کمکی هم بخواهند، با آغوش باز استقبال خواهیم کرد.

✔️- صحبت پایانی؟

برخی افراد مارک دار که هویت چند پهلو آنها برایمان لو رفته، می‌خواهند بین دو باشگاه بزرگ مس اختلاف افکنی کنند. مس رفسنجان و مس کرمان یک خانواده هستند و در راس آن، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران یعنی دکتر سعدمحمدی حضور دارد. ما از نقشه‌های شوم این افراد کاملا باخبریم و می‌دانیم که اهدافشان چیست. این اختلاف افکنی‌ها سبب بیشتر شدن رفاقت مابین دو باشگاه بزرگ مس و همچنین ما و آقای ربیعی شده است. ما تا آخر کنار هم خواهیم بود و دست این افراد نیز روزی رو می‌شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *