برگزاری اولین جلسه هیات مدیره خانه پیشکسوتان و جای خالی بزرگمرد ورزش!

چندین ماه از درگذشت بزرگمرد ورزش استان، مرحوم حاج محمد صنعتی می گذرد. بزرگمردی که خدمات ماندگار وی در فرهنگ و ورزش دیار کریمان ثبت و ضبط شده است.
از جمله خدمات حاج محمد صنعتی در ورزش استان می توان به تشکیل خانه پیشکسوتان استان کرمان اشاره نمود که در زمان حیات ایشان راه اندازی گردید و در سال‌های اخیر نیز خدمات بسیار زیادی به پیشکسوتان تمام رشته های ورزشی ارائه گردید.
مرحوم حاج محمد صنعتی در زمان حیات با برکت خود برای رفاه حال پیشکسوتان ورزش استان، دفتر این هیات را به مرکز شهر در کرمان منتقل نموده و مجموعه ای بسیار شیک و در خور شان نیز آماده نمود اما تقدیر نبود که مجموعه جدید به دست خود ایشان افتتاح گردد.
محل جدید خانه پیشکسوتان در هفتمین روز درگذشت بزرگمرد ورزش استان با حضور مسوولین ارشد استان، مسوولین ورزش روسای هیات ها، بزرگان تمامی رشته های ورزشی و نمایندگان کرمان افتتاح گردید.
اما امروز بعد از گذشت چندین ماه از درگذشت حاج محمد صنعتی، اولین جلسه هیات مدیره خانه پیشکسوتان استان با حضور کلیه اعضا به میزبانی حاج اکبر ایرانمنش و مهندس کامران صنعتی، فرزند ارشد ایشان برگزار و در رابطه با موضوعات مختلف بحث و تبادل نطر صورت گرفت.
لازم به ذکر است به دلیل شیوع ویروس کرونا و معدویت های به وجود آمده در یکسال اخیر، امکان برگزاری جلسات هیات مدیره خانه پیشکسوتان مقدور نبوده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *