در پشت پرده باشگاه مس کرمان چه می‌گذرد؟!

بقا مس در لیگ یک به سود پایتخت نشینان!

بقا تیم فوتبال مس کرمان در لیگ یک به سود دو سه نفر پایتخت نشین است؛ بله درست شنیده‌اید، دو سه نفر در تهران نمی‌خواهند که تیم مس به لیگ برتر صعود کند!

پس از شروع طوفانی مس کرمان در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، آنها در ادامه سیر نزولی را در پیش گرفته و با شکست مقابل پارس جنوبی جم، صدر جدول را از دست داده‌اند. در پس معرکه اما خبرهای دیگری است و شاید برایتان جالب باشد که از پشت پرده‌های تیم مس باخبر شوید.
به دلیل بنیه اقتصادی قدرتمند باشگاه مس، آرزوی هر مدیر برنامه ای این است که با تیم مس همکاری کند. در نقل و انتقالات پیش فصل، دو مدیر برنامه تور خود را بر روی باشگاه مس پهن کرده و با جا کردن بازیکنانشان در تیم، قدرت فراوانی را در تیم به دست آوردند. در همان برهه زمانی نیز گفتیم که این موضوع اشتباه است و اگر هم تیم مس می‌خواهد از مدیر برنامه ای بازیکن بگیرد، چه خوب است که از چند مدیربرنامه بازیکن بگیرد تا سبب قدرت یک فرد در باشگاه مس نباشیم.
متاسفانه پیش بینی ها درست از آب در آمده و دوستانی که سودشان در بقا تیم در لیگ یک است (زیرا درآمدشان فقط در لیگ یک تامین می شود)؛ساق پاهایی را شُل کرده و برای عدم نتیجه‌گیری تیم، نقشه می‌کشند!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *