پاداش‌های عجیب در لیگ یک؛

مس در قعر جدول پاداش بگیرها!

مبالغ دریافتی بازیکنان در لیگ یک به عنوان پاداش بسیار عجیب و غریب بوده است.
جدای از قرارداد، بحث پاداش موضوعی کاملا انگیزشی برای بازیکنان فوتبال است که سبب می‌شود بازیکنان هر تیمی، نهایت سعی و تلاش خود را در زمین مسابقه برای موفقیت تیمش به کار گیرد. درحالی که چندی پیش اهالی فوتبال در استان کرمان از وضعیت پاداش‌های تیم مس کرمان گلایه داشتند و معتقد بودند که نباید بازیکنان مس چنین مبالغی را به عنوان پاداش دریافت کنند، جالب است بدانید که بسیاری از تیم‌های لیگ یکی، مبالغ بسیار بیشتری نسبت به تیم مس به بازیکنانشان پاداش داده‌اند.
به عنوان نمونه تیم رایکا پس از برتری مقابل آرمان گهر، ۱۰ درصد از قرارداد تمامی بازیکنان را به عنوان پاداش به حسابشان واریز کرد. جای دوری نرویم؛ خیبر خرم آباد پس از برد شب گذشته‌اش مقابل رایکا، به تمامی بازیکنان اصلی و ذخیره خود ۲۰ میلیون تومان پاداش داد درحالی که سقف پرداختی باشگاه مس به بازیکنان به عنوان پاداش به عدد ۶ میلیون هم نمی‌رسد!

اگر نمونه دیگری از وضعیت عجیب پاداش‌ها در لیگ یک سخن بگوئیم؛ می‌توانیم به تیم بادران اشاره کنیم که پس از هر برد، بیش از ۱۵ میلیون تومان به بازیکنانش پاداش می‌دهد. با حسابی سرانگشتی درخواهیم یافت که مس کرمان در لیست پاداش‌ها، در قعر جدول قرار دارد …

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *