هیاهوی عجیب در فوتبال ایران؛

بردهای غیر فوتبالی خیبر با کمک فدراسیون فوتبال؟!

در هفته بیست و سوم از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور دو تیم خیبر خرم آباد و قشقایی شیراز در ورزشگاه خانگی تیم خیبر به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه ی نود دقیقه تلاش دو تیم در مستطیل سبز برد پر گل ۵-۱ خیبری ها بود که شکسته سنگین و تلخی را برای تیم انتهای جدولی قشقایی رقم زد.

پس از پایان دیدار دو تیم خیبر و قشقایی،نجف پور مدیر عامل تیم قشقایی شیراز در طی مصاحبه ای اعلام کرد؛ برد های تیم خیبر خرم آباد مشکوک است و این تیم دارد از سمتی مورد حمایت قرار می گیرد.

اما جنجال اصلی برمیگردد به هفته بیست و دوم، در جایی که تیم خیبر در ورزشگاه تختی انزلی میهمان ملوان بندر انزلی بود و ۴۸ ساعت قبل از آغاز دیدار دو تیم ملوان و خیبر توسط فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند که یک شخص لرستانی است اعلام شد سهیل فداکار مهاجم تاثیر گذار ملوانی ها محروم است و نمی تواند در دیدار مقابل خیبر تیمش را همراهی کند.

اما این جنجال ها تنها برای خارج از زمین بازی نبود و به درون زمین بازی هم کشیده شد، در صحنه ی مشکوکی که مدافع خیبر به جای پاس دادن توپ با سینه ی خود به دروازه بان، توپ را با دست خود حمل کرد و مازیار زارع و تمامی کادر فنی ملوان به آن معترض بودند. در پایان بازی نیز صحبت های جنجالی و خشم مازیار زارع مهر محکمی بر صحه بودن شایعات درباره حمایت از تیم خیبر گذاشت.

حال اگر یک درصد شنیده هایی که حاکی از آن است که تیم خیبر از سوی افراد خاصی در فدراسیون فوتبال مورد حمایت قرار میگیرد و صدای تمامی اعضای تیم ها را درآورده است حقیقت داشته باشد، این سوال پیش می آید که آیا نباید کمیته اخلاق به این پرونده رسیدگی کند تا مشخص شود تیمی که در نیم فصل اول در منطقه سقوط قرار داشت چگونه با پیروزی در ۵ دیدار اخیر خود، خودش را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر رسانده است؟

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *