باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

ریشه‌یابی تخریب منتقدان از مس رفسنجان؛هیاهو برای هیچ!

این روزها عده‌ای با آگاهی یا عدم درک درست از مسائل، دست به تخریب و نه انتقاد از باشگاه مس رفسنجان کرده‌اند که ریشه‌یابی آن شاید برای مخاطب جالب توجه باشد.

به گزارش صعود؛ شاید جالب باشد که بدانید منتقدان این روزهای باشگاه مس رفسنجان، تنها در صورت برد تیم فوتبال این باشگاه سکوت اختیار می‌کنند و حتی تساوی نارنجی‌پوشان مقابل تیم‌های مدعی نیز آنها را راضی نمی‌کند. البته این نکته خوبی است که تیم مس رفسنجان در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، به چنین شخصیتی دست پیدا کرده که همگان، جز برد توقع دیگری از آنها ندارند اما چه خوب است که منصف باشیم و با درک درست از مسائل، دست به انتقاد بزنیم.

🔘به راستی حرف حساب منتقدان چیست؟!

برخی‌ها گمان می‌کنند که مس رفسنجان تاکنون امتیازات فراوانی را از دست داده است و آنها می‌بایست امتیاز بیشتری تاکنون کسب می‌کردند. پاسخ این انتقاد را اینگونه می‌دهیم که باشگاه‌های تازه صعود کرده چه عملکردی را در فصول گذشته داشته است؟!
مگر یادمان رفت که گل گهر سیرجان فصل گذشته با ده‌ها میلیارد هزینه، در آستانه سقوط به لیگ یک بود؟! گل گهر اکنون با امیر قلعه‌نویی، پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران به نتایج نسبی دست پیدا کرده است و قطعا نتایج کسب شده تیم مس رفسنجان تابدین جای لیگ، قابل تقدیر بوده است.

🔘 رفسنجان ناخودآگاه توقعات را بالا برد…

قطعا نتایج درخشان این فصل مس با مدیریت مجید ذین الدینی، هیئت مدیره ،علی علیزاده چهره ملی رفسنجان و تفکرات و ایده‌های محمد ربیعی سرمربی بادانش این تیم به دست آمده است. فردی که پیشنهاد وسوسه‌انگیز خیلی از تیم ها را رد کرد و از پیشنهاد تیم ذوب آهن نیز به راحتی گذشت تا سکان تیمی را بپذیرد که خود، سنگ بنای موفقیت آن را بنا نهاده بود. هدف تیم مس رفسنجان در این فصل ماندگاری و تثبیت در لیگ برتر است و اگر رتبه تک رقمی نیز به دست آید، فوق‌العاده است.

🔘دلیل دور بودن تیم از رفسنجان!

برخی با مطرح کردن این موضوع که چرا تمرینات تیم در تهران برگزار می‌شود نیز باید گفت که آیا امکانات حاضر در شهر رفسنجان، کفاف باشگاه مس را می‌دهد یا خیر. فقر امکانات لجستیکی در رفسنجان سبب شده تا صدای تیم‌های مختلفی که به این شهر می‌آیند بلند شود و مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کنند. متأسفانه فقط یک هتل مناسب در رفسنجان بنا شده است که در صورت هرگونه بروز مشکلی مابین

باشگاه مس و هتل مدنظر، باید تیم مس رفسنجان به شهرهای مجاور برای اسکان بروند! عدم زمین تمرینی مناسب و کمبود امکانات تمرینی سبب شده تا تیم مس برای بهبود وضعیت بازیکنانش، روزهایی را در تهران تمرین کند تا مسئولین شهرستان رفسنجان به خود آمده و چاره‌ای بیندیشند و مس را از وضعیت موجود خارج کنند.

در هر حال چه خوب است که منتقدان باشگاه مس رفسنجان پیش از مطرح کردن انتقادات خود، ابتدا به دنبال پاسخ آن باشند نه آنکه ندانسته دست به زیر سئوال بردن باشگاه مس کرده و سبب عدم تمرکز تیم در بازی‌های حساس آینده کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *