یکه‌تازی مس با تفکرات مهاجری - صعود کرمان

انتقام سخت گرفته شد

کیش و مات مهاجری در تقابل با جاسوسان کرمانی و کاکوها!

مس کرمان در تقابلی ۶ امتیازی، موفق شد فجرسپاسی شیراز را شکست دهد و با اقتدار، در صدر جدول رده‌بندی تکیه بزند.

به گزارش صعود؛ در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم فجرسپاسی شیراز و مس کرمان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل محمد علی‌نژاد، به سود تیم مس کرمان خاتمه یافت.

این برتری به نوعی انتقام شکست دور رفت نیز بود. جایی که مس در یک بازی بهتر نسبت به تیم فجر، در کرمان از کاکوهای شیرازی شکست خورد تا پس از آن بازی، فاش شود که عده‌ای در کرمان، قبل از بازی با فجر، ترکیب و مسائل تاکتیکی تیم مس را در اختیار حریف داده بودند و فجر با شناخت صد در صدی از مس، موفق شد نارنجی‌پوشان را در کرمان زمین گیر کند.

در بازی برگشت دو تیم مس کرمان و فجرسپاسی نیز دقیقا این اتفاق رخ داد. عده‌ای جاسوس در کرمان که منافعشان در عدم صعود تیم مس به لیگ برتر است، ترکیب و مسائل تاکتیکی تیم مس را در اختیار کادرفنی فجر قرار داده بودند که با اطلاع پیدا کردن مهاجری از این موضوع، وی سریعا ترکیب تیم و همچنین سیستم بازی‌اش را تغییر داد تا تیم فجر با سرگردانی خاصی در طول ۹۰ دقیقه این بازی مواجه شود و در نهایت، سه امتیاز برای مس کرمان رقم بخورد.

رضا مهاجری در تقابل با فجرسپاسی، علاوه بر غلبه به تیم حریف، جاسوسان کرمانی که برای فجر خبررسانی می‌کردند را نیز کیش و مات کند تا بار دیگر، کار بزرگش در مس را به رخ همگان بکشد. خائنان کرمانی نیز باید به این نتیجه برسند که آنها نزد خواص فوتبال کرمان منفور بوده و با این کارها، علاوه بر اینکه چهره و کارنامه خود را در بین اهالی فوتبال سیاه می‌کنند، سبب اتحاد مابین اهالی دلسوز فوتبال در استان کرمان نیز می‌شوند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *