شایعه جولان دلالان در باشگاه مس - صعود کرمان

شایعه جولان دلالان در باشگاه مس

نقش «س» و «ص» در عقد قرارداد برخی از بازیکنان چیست؟!

باشگاه مس از اول فصل تاکنون و حتی سال‌های گذشته، در خیلی از اوقات جولان‌گاه دلالانی بوده که پول و اعتبار خوبی از باشگاه مس به یادگار برده‌اند.
به گزارش صعود؛ همانند فصول گذشته، در این فصل نیز عده‌ای از دلالان سفره‌های خود را برای باشگاه مس باز کرده‌اند و با دخالت مستقیم برخی ها، موفق شده‌اند بازیکنان مد نظر خود را بیاورند. بازیکنانی که در حد و اندازه‌های نام مس نبوده و نیستند و در تیم‌های معمولی لیگ عضویت داشته‌اند.
بر همین اساس باخبر شدیم «ش.س» جوجه دلال و هماهنگ کننده «ه.ص» دلال معروف تهرانی، تاکنون مبالغ هنگفتی را به جیب زده اند…
شاید جالب باشد که بدانید این دو فرد علاوه بر دریافت مبالغ کلان بابت آوردن بازیکن، پا را فراتر گذاشته و در تماس با برخی از بازیکنان ادعا کرده اند که در چیدمان ترکیب اصلی تیم نیز نقش دارند. به عنوان مثال؛ شب قبل از بازی با گذاشتن عکس برخی از بازیکنان جوان کرمانی در صفحه اینستاگرامی شخصی خود، به نوعی اذعان می‌کنند که فیکس شدن بازیکنان، کار آنها بوده است!

جولان دلالان در فوتبال کرمان سبب شده تا آنها منافع شخصی را بر منافع باشگاه های مطرح استان از جمله باشگاه مس ترجیح دهند و اگر بخواهند، طی تماس با بازیکنان تحت قرارداد خود با باشگاه مس، به آنها می‌گویند که در فلان بازی ضعیف یا قوی بازی کنند! با شرایط موجود، آینده چندان مناسبی را برای باشگاه مس متصور نمی‌شویم و این امر مستلزم ورود جدی و سرسختانه حراست اداره کل ورزش، حراست شرکت مس و نهادهای امنیتی استان می‌باشد تا مس از شرایط موجود خارج، و پس از چندین سال، آرزویش محقق شود و به لیگ برتر صعود کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *