باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

در بازی مس نوین در مقابل پرسپولیس

کرمان و ایران در مقابل حسین‌خانی و نوینی‌ها!!!

بنرهای انگیزشی که کنده شد تا…!

روز گذشته مس نوین کرمان با شکست مقابل پرسپولیس تهران، از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.
به گزارش صعود؛ مس نوین کرمان که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد، مقابل پرسپولیس قهرمان بلامنازع فوتبال ایران و نائب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، در دیداری تماشایی و با استفاده از بازیکنان تماما کرمانی و بومی، مقابل سرخپوشان شکست خورند.
خیلی از کارشناسان از جسارت، جنگندگی و دوندگی بازیکنان مس نوین صحبت کردند اما نکته‌ای که خیلی مهم بود آن است که پس از چندین سال، پرسپولیس به کرمان آمد و جو فوتبالی استان را تحت تاثیر قرار داد. حضور پرسپولیس در کرمان بُعد تبلیغاتی مناسبی برای کرمان داشت و همچنین حضور فرزاد حسین‌خانی روی نیمکت مس سبب شد تا رسانه‌های کشوری، به صورت ویژه این بازی را رصد کنند.

موضوعی که خیلی مهم است آن است؛ تیمی که توانسته خود را تا اینجای رقابت‌های جام حذفی بالا بکشد و مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند، نیازمند حمایت بیشتری است و حداقل مسئولین باشگاه پاداشی و یا انگیزه‌ای برای بازیکنان در نظر می‌گرفتند تا آنها با اشتیاق بیشتری به جنگ پرسپولیس بروند.

در روز بازی نیز اتفاقاتی افتاد که به عینه مشاهده شد که چقدر تیم مس نوین تنها است. از جمله اینکه بنر بزرگی از سوی هواداران با شعار همه با هم برای مس در ورزشگاه نصب شده بود و سبب انگیزه بازیکنان می‌شد که متاسفانه توسط افرادی آشنا! از آنجا کنده شد. یا حتی بنری که برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زده شده بود، توسط افرادی جا به جا شد. از اتفاقات دیگر در این بازی این بود که با توجه به رفاقت و رابطه افرادی که با افرادی خاص، به ورزشگاه راه پیدا کردند در صورتی که بازی بدون تماشاگر و افراد اضافی می‌بایست برگزار می‌شد و با حضور این افراد در جایگاه ویژه، پس از گلزنی‌های پرسپولیس، آنها نیم متر از جای برخواسته و احساس خوشحالی می‌کردند.

آنقدری که بازیکنان در این بازی تنها بودند، پرسپولیس نبود. اکثر حاضرین در ورزشگاه پرسپولیس را تشویق می‌کردند و عجیب آنکه پس از پایان بازی، خیلی از آقایان مسوول با حالت شادی و خرسندی، به سمت بازیکنان پرسپولیس رفته و ضمن تبریک بابت این پیروزی، با آنها عکس‌های یادگاری گرفتند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *