باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

باشگاه مس نخواست، اما بازیکنان خواستند…

نمره قبولی برای تیم دوم مس در مقابل تیم اول گل گهر!!!!

کولاک مهاجری با جوانان کرمانی!

مس کرمان در جام حذفی فوتبال کشور گرچه حذف شد، اما نمره قبولی گرفت.
به گزارش صعود؛ دو تیم گل گهر سیرجان و مس کرمان عصر امروز در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در پایان وقت قانونی این دیدار، دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافته و در اوقات وقت تلف شده بازی در دو تایم ۱۵ دقیقه‌ای، گل گهر موفق شد ۲-۱ حریفش را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند.

همانگونه که پیش‌تر باشگاه مس کرمان اعلام کرده بود، این باشگاه با تیم دوم خود متشکل از بازیکنان جوانان و امید، به مصاف گل گهر رفت و الحق و النصاف نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت. زور تیم چند صد میلیاردی گل گهر به مس در طول ۹۰ دقیقه بازی نرسید و آنها با استفاده از تجربه بالای بازیکنان خود، توانستند در اوقات تلف شده بازی، برنده از زمین خارج شوند.

در روزی که باشگاه مس نخواست به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی صعود کند، بازیکنان جوان و آینده‌دار باشگاه نشان دادند که می‌خواهند به زودی در تیم اصلی باشگاه به میدان بروند و به نوعی، عیار واقعی خود را به رضا مهاجری نشان دادند.

مس مقابل گل گهر گرچه با نیت صعود وارد زمین نشد، اما یاران مهاجری نمره قبولی گرفتند و با بازی درخشان و جسورانه خود، نشان دادند که می‌توانند آینده باشگاه را تضمین کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *