باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

منتقدین مس رفسنجان

موفقیت‌هایی که دیده نمی‌شود؛
تمام ارکان به دنبال یک هدف
منتقدین “خودی” هستند…!

موفقیت‌های باشگاه مس رفسنجان در تمام رشته های ورزشی از جمله؛ قهرمانی تیم فوتسال بانوان، قهرمانی تیم فوتبال در لیگ یک و درخشش در لیگ برتر، قهرمانی تیم کاراته، مقام سوم در وزنه برداری، در کشور و غیره با مدیریت زیندینی، علیزاده و دیگر ارکان مدیریتی و فنی این باشگاه، سبب شده تا صدای خیلی‌ها در آید.
اما منتقدین خاص تیم فوتبال این باشگاه…
به گزارش صعود؛ پس از صعود مدبّرانه تیم مس رفسنجان، از کادر رسانه باشگاه گرفته تا مدیریت، با حضور در استان‌های مختلف کشور، تجربه سایر استان‌ها را در اختیار گرفتند و با آموزشی صحیح، در راستای موفقیت باشگاه مس قدم برمی‌دارند.

شاید نتوانیم اختلافات موجود در باشگاه مس رفسنجان را کتمان کنیم اما آنچه سبب پختگی ارکان این باشگاه شده، کسب تجربه در همان سرکشی‌ها از استان‌های مختلف کشور بود که سبب شد تا موفقیت باشگاه، به سلائق شخصی ترجیح داده شود. موضوعی که می‌شود به صورت قاطع گفت که در سایر باشگاه‌های سطح استان شاهد آن نیستیم!

پس از موفقیت بزرگ تمام تیم های ورزشی این باشگاه و بالاخص تیم فوتبال مس رفسنجان، تخریب ربیعی و علیزاده آغاز شد و آنها که در حال بستن تیمی قابل احترام برای مس رفسنجان بودند، شیطنت‌های رسانه‌ای سبب شد تا کمی باشگاه مس تحت تأثیر قرار بگیرد.

شاید جالب باشد که بدانید اکثر منتقدان یا بهتر بگوئیم، تخریب گران مجموعه مس رفسنجان ، از شهر رفسنجان هستند و یا اصالت رفسنجانی دارند و آنها یا در گذشته حقوق بگیر مس رفسنجان بودند و هستند، یا در آینده خواهند بود! عجیب است که موفقیت‌های مس و ایستادگی این تیم با اقتدار در میانه‌های جدول رده‌بندی، آرزوی هر تیمی است چه برسد به آنکه تیم تازه صعود کرده مس، در آن جایگاه قرار بگیرد!

البته نمی‌توان از این موضوع به راحتی گذشت که شرایط خاص رفسنجان، اجازه ورود هر بازیکنی را به این تیم نمی‌دهد و بازیکنی که در مس کرمان اگر یک میلیارد می‌گیرد، بخاطر شرایط جغرافیایی و سخت رفسنجان، حاضر نیست با همان مبلغ در مس رفسنجان قرارداد ببندد.

در هر حال منتقدان باشگاه مس باید بدانند که موفقیت‌های به دست آمده این باشگاه در لیگ برتر غیرقابل انکار و انتقاد است. مس اکنون به شخصیت تیمی قابل توجهی رسیده است و در نیم فصل دوم، قطعا موفقیت‌های بیشتری از این باشگاه و تیم تازه صعود کرده خواهیم دید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *