قطب فوتبال ایران اندرخم یک کوچه

فوتبال کرمان بدون کرسی در فدراسیون فوتبال!

از کجا خوردیم…؟!!

باتوجه به اتمام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم از استان لرستان، ریاست فدراسیون فوتبال ایران را برعهده گرفت.

به گزارش صعود؛ صبح امروز انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد که شهاب الدین عزیزی خادم با کسب ۴۹ رای از ۸۶ رای اخذ شده، به عنوان ریاست جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شده و اعضای هیأت رئیسه و همچنین معاونانش را نیز انتخاب کرد.

پس از چندین جلسه مابین هیات مدیره گل گهر در نهایت تصمیم بر این شد تا محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر باقی بماند و از کاندیداتوری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال استعفا دهد. جدای از این، استان کرمان سه کاندیدای کارشناسی نیز در بین کاندیداها داشت که آنها نیز نتوانستند آرا لازمه را کسب کنند و در کابینه جدید فدراسیون فوتبال، جایی داشته باشند.

جای بسی ناامیدی و تاسف است زمانی که بدانیم استان خراسان رضوی با تنها یک تیم در لیگ برتر (فاقد تیم در لیگ یک و دو) یا حتی استان لرستان که فقط خیبر خرم آباد را در فوتبال ایران دارد، در بالاترین کرسی‌های فدراسیون فوتبال جایگاه دارند اما استان کرمان با داشتن دو تیم در لیگ برتر، دو تیم در لیگ یک، سه تیم در لیگ دو و تیم‌های مختلف در رده‌های پایه و فوتبال بانوان، فاقد کوچکترین کرسی در فدراسیون فوتبال باشد!!!

پس از استان خوزستان، استان کرمان با داشتن تیم‌های مختلف، حتی بالاتر از استان تهران در جهت داشتن تیم‌های حرفه‌ای قرار دارد اما باوجود لابی‌های مختلف توسط دو بنگاه اقتصادی قدرتمند کشور یعنی گل گهر و مس، استان کرمان از داشتن یک نیرو در بدنه فدراسیون فوتبال، محروم شد….

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *