باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

در تیم های پایه‌ ای باشگاه مس کرمان چه خبر است

نقش کمیته فنی باشگاه در تصمیمات کلان؟!!؟!

جولان غیربومی ها در تیم های پایه ای؟!

اگر نخواهیم حرف از اروپا بزنیم، در اکثر باشگاه‌های داخلی، کمیته فنی هر باشگاهی، نقشی مهم و تأثیرگذار در روند موفقیت تیمی را دارد، در صورتی که در باشگاه مس کرمان دقیقا عکس این موضوع ثابت شده است.
به گزارش صعود، نقش کمیته فنی در هر باشگاهی، مشاوره به مدیرعامل و سرمربی درخصوص مسائل درون تیمی است و از جذب بازیکن گرفته تا چینش نفرات درون زمین، می‌تواند اظهار نظر کرده و در راستای موفقیت تیم ها، قدم بردارد. این شرح وظیفه کوتاهی از کمیته‌های فنی در هر باشگاهی است که در مس، شاهد چنین فعالیتی نیستیم.
اگر بخواهیم تیم بزرگسالان مس را از این قاعده مستثنی بکنیم، اوضاع در تیم‌های پایه مس آنقدر آشفته است که اگر بگوئیم با صرف هزینه‌های گزاف، هیچ خروجی ندارد، بی‌راهه نگفته‌ایم. اگر بخواهیم به صورت گذرا به تیم امید و جوانان مس نگاهی بیاندازیم در خواهیم یافت که این تیم‌ها مملو از بازیکنان غیر بومی‌ای است که در آینده‌ای نزدیک تبدیل به ستاره‌های استان‌های دیگر خواهند شد.
باتوجه به ظرفیت بالای موجود در شهرهای مختلف استان کرمان مبنی بر وجود استعدادهای درخشان، اکنون این سئوال پیش می‌آید که چطور کمیته فنی باشگاه مس اجازه جذب چنین بازیکنان غیر بومی‌ای را در پایه‌های این باشگاه صادر می‌کند؟!
قهرمانی در لیگ‌های پایه افتخار چندانی ندارد، اما آنچه مهم است این می‌باشد که چند بازیکن مستعد، به تیم بزرگسالان باشگاه مس اضافه خواهد شد؟!
باتوجه به صرف هزینه‌های سرسام‌آور، در چند سال اخیر چند استعداد درخشان به تیم بزرگسالان مس تزریق شده است؟!

در هر حال انتظار اهالی فوتبال در استان کرمان آن است که کمیته فنی باشگاه مس بیشتر در صحنه حاضر شود و با تدوین چهارچوبی آینده ساز، بتواند هزینه‌های فراوان در تیم‌های پایه را به نتیجه برساند و در آینده‌ای نزدیک، با تزریق این بازیکنان به تیم بزرگسالان، بتواند گامی بلند در جهت شکوفایی هرچه بیشتر فوتبال در استان کرمان بردارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *