آقای خاص در کویر کولاک می‌کند؛ *از خوشحالی صنعت نفت بابت کسب یک امتیاز تا تشکیل شخصیت مس رفسنجان در لیگ برتر*

محمد ربیعی و مس رفسنجان به خودباوری لازم رسیده‌اند و با شخصیتی قابل احترام، در بازی‌های لیگ برتر حاضر می‌شوند.
به گزارش صعود، پس از صعود دراماتیک و غرورآفرین باشگاه مس رفسنجان به لیگ برتر، مدیران این باشگاه در اولین اقدام، قرارداد سرمربی جوان و تحصیل‌کرده خود را تمدید کردند. اتفاقی که کمتر در رفسنجان شاهد آن بودیم و اکنون نیز مدیران این مجموعه، پاداش این اعتماد را دریافت نموده‌اند.

پس از چند هفته پر چالش، اکنون محمد ربیعی و مس رفسنجان به خودباوری لازم دست پیدا کرده‌اند و از حالت یک تیم کاملا معمولی، به تیمی قابل احترام تبدیل شده‌اند. تیمی که محمد ربیعی در این فصل تشکیل داده، رفته رفته خود را به کمرکش جدول نزدیک کرده است و اکنون با قرار گرفتن در منطقه سبز، ربیعی به دنبال تحقق اهداف بعدی خود در کویر است.

تیمِ منسجم محمد ربیعی این هفته گرچه کمی بدشانسی آورد و بخت با آنها یار نبود و نتوانستند صنعت نفت آبادان را شکست دهند، اما همین تساوی نیز برای آنها بد نبود. بیشتر از ربیعی و یارانش، تیم صنعت نفت از این تساوی راضی بود و حتی امیرحسین پیروانی مربی این تیم نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی، به این موضوع اشاره داشت.

آقای خاص فوتبال ایران نشان داد که با مس رفسنجان در لیگ برتر زنگ تفریح نیست. گرچه هیچ کارشناسی از مس رفسنجان در این فصل توقعی ندارد، اما نتایج مطلوب به دست آمده توسط ربیعی، نوید روزهای خوشی را برای هواداران و مجموعه باشگاه مس رفسنجان می‌دهد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *