شانتاژ رقبا علیه مس با پیشنهاد لیگ برتری

شانتاژ رقبا علیه مس با پیشنهاد لیگ برتری

شانتاژ رقبا علیه مس با پیشنهاد لیگ برتری!!! ؛
کجا بهتر از “مس” برای مهاجری؟
که بهتر از “مهاجری” برای مس؟

سرمربی موفق این فصل مس کرمان پرقدرت‌تر از قبل در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش صعود، رضا مهاجری سرمربی کارکشته و کاردان تیم فوتبال مس کرمان که روزهای خوشی را با پدیده، شهرخودرو، ماشین سازی و نساجی از خود برجای گذاشت و عملکرد درخشانی داشت نیز گواه بر سطح فنی بالای وی می‌دهد. مهاجری این روزها در لیگ یک بسیار خوب عمل کرده و با شکست تیم‌های مختلف، در قامت یک مدعی بلامنازع ایستاده است.

گرچه مس کرمان به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار تهران در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، اما آمار و ارقام از مسِ این فصل نشان می‌دهد که آنها در این فصل تیم متفاوتی تشکیل داده‌اند. مس با تفکرات رضا مهاجری تا هفته یازدهم لیگ یک، تنها با ۵ گل خورده، مستحکم‌ترین خط دفاعی این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرده است. گرچه مس با ۹ گل زده در جمع برترین تیم‌های هجومی لیگ یک جایی ندارد، اما همین ۹ گل سبب شده تا آنها ۲۱ امتیاز کسب کنند و خود را در بالای جدول ببینند.

اکنون که مس با مهاجری و مهاجری با مس احیا شده‌اند، عده‌ای با طرح پیشنهادات لیگ برتری برای سرمربی مس، قصد بر هم زدن روند خوب مس را دارند. موضوعی که یقینا اول به ضرر خود مهاجری است زیرا وی تیمی که خودش سنگ بنای آن را نهاده است، به راحتی می‌تواند به لیگ برتر بیاورد و چه بسا فصل آینده با شرایطی مطلوب‌تر، هدایت مس را در لیگ برتر داشته باشد؛ (البته بماند که مهاجری به هیچ وجه قصد ترک کرمان را ندارد مگر آنکه حواشی داخل باشگاه مس زمینه خداحافظی وی از کرمان را فراهم کنند) درست همان اتفاقی که برای محمد ربیعی و رسول خطیبی در مس رفسنجان و آلومینیوم اراک افتاده است.

گرچه ارائه پیشنهاد برای مهاجری که همواره از مربیان موفق فوتبال ایران بوده امری طبیعی است، کما اینکه چندین تیم خواهان جذب مهاجری هستند، اما وی در باشگاهی کار می‌کند که از لحاظ امکانات و منابع مالی، چیزی کمتر از تیم‌های لیگ برتری ندارد. اینجاست که می‌گویند «کجا بهتر از مس برای رضا مهاجری… ».

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *