لابی گری شبانه برای رسیدن به مدیرعاملی باشگاه مس

موج سواری چندین باره آقایان در وزنه برداری کرمان

جمع آوری امضا برای رییسی که برکنار نشده، بلکه خودش بنا به دلایلی استعفا کرده..!!

یکی دو ماهی است که اداره کل ورزش و جوانان و جامعه ورزش درگیر هیات ورزشی ای شده اند که در مجموع شاید صد ورزشکار حرفه ای هم نداشته باشد .

عده ای با هدفی خاص با ایجاد جریانی کاملا انحرافی همه ذهنها اعم از نمایندگان و مدیران را مشغول انتخاب رییس هیات ورزشی ای کرده اند که کمتر ورزشکاری  مدرک مربیگری دارد چه برسد به داشتن قهرمان و مدال آور.

آری از هیات وزنه برداری صحبت میکنیم که جلسات برگزار شده برای انتخابات رییس هیاتش بیشتر از تعداد کل ورزشکارانی است که در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

برگزاری جلسات متعدد شبانه در چایخانه ها و محافل ورزشی، بحث و جدل پیرامون انتخاب رییس و حتی دبیر هیات ورزشی در شرایطی صورت میگیرد که این هیات در خیلی از شهرستانهای استان فعالیت ندارد و در مرکز استان هم به همین طریق این هیات رونقی نداشته و ندارد. در واقع این هیات ورزشی از نظر فعالیت و تعداد ورزشکار شاید در بین سی هیات ورزشی استان هم قرار ندارد و تعداد کل ورزشکاران حرفه ای و بیمه شده اش شاید به صد نفر هم نرسد.

حال اینکه در یکی از نشریات کرمان تیتر زده می شود که نامه و امضای ١٢٠ قهرمان، رئیس هیات و پیشکسوت وزنه برداری برای حمایت از رییس قبلی هیات ورزشی جای بسی تعجب است؛ چرا که آیا این هیات ورزشی یکصد نفر قهرمان و پیشکسوت دارد که  ١٢٠ قهرمان، پیشکسوت و… طومار امضا کرده اند ؟؟؟

بحث امضا برای حمایت از رییس هیات وزنه برداری در شرایطی عنوان می شود که بنا بر مشکلاتی که همه می دانند و نمیخواهیم بدان ورود کنیم این رییس هیات نه تنها برکنار نشده است، بلکه به دلایلی! از سمت خود استعفا داده است و امضای افرادی به عنوان قهرمان و پیشکسوت مطرح می شود که حتی خیلی از آنها مدرک مربیگری هم ندارند. حال اینکه چرا اینهمه حاشیه و بحث فراوان در رسانه ها در این خصوص مطرح می شود نیز جای بسی تعجب دارد که دوستان به گمان خود گویا برای انتخابات در سطح فدراسیون تلاش دارند تا هیات ورزشی …

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *