با همدلی جنگیدیم و یک امتیاز را به دست آوردیم...

با همدلی جنگیدیم و یک امتیاز را به دست آوردیم…

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان:

با همدلی جنگیدیم و یک امتیاز را به دست آوردیم…

وحید اسماعیل بیگی، کاپیتان صنعت مس کرمان درباره رقابت سنگین این تیم در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال برابر قشقایی شیراز با انتقاد از زمین مسابقه گفت: عادت به گرفتن بهانه برای نتایج خود نیستم اما متاسفانه در لیگ دسته یک و حتی در لیگ برتر، زمین های بی کیفیت باعث مصدومیت های متعدد می شود و این برای فوتبال کشور زیاد جالب نیست.
وی درباره شرایط بازی خاطرنشان کرد: متاسفانه زیاد شدن تعداد مصدومان، شرایطمان را سخت کرده اما با همه بازیکنان هم قسم شدیم که تا آخرین لحظه با توان خود بجنگیم، تا باز هم مس کرمان را به جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر برسانیم.
نتیجه این همدلی هم خوشبختانه تا این لحظه به حضور تیم مس در صدر جدول منتهی شده و مطمئنا با برگشتن بازیکنان مصدوم خود، گام ها را محکم تر برخواهیم داشت.
کاپیتان صنعت مس کرمان با اشاره به حضور فردی کاربلد در راس کادر فنی تیم مس کرمان، افزود: آقای مهاجری از مربیان بزرگ فوتبال کشور می باشد که توجه ویژه ای به یکرنگ بودن تیم که همان شرط اول صعود است، دارد.
مطمئنا با علم ایشان و تلاش ما سربازان، راه صعود هموار خواهد بود.
اسماعیل بیگی در پایان ضمن تشکر از زحمات و حمایت‌های بسیار خوب دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیر شرکت ملی صنایع مس ایران و دکتر علی رمضانی سرپرست مدیرعاملی باشگاه صنعت مس کرمان، از هواداران خواست در این همدلی با نارنجی پوشان همراه باشند تا در آخرین روز رقابت های لیگ دسته اول، این ارتش نارنجی باشد که جام قهرمانی را بالای سر می برد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *