باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

لابی گری شبانه برای رسیدن به مدیرعاملی باشگاه مس!!

حدود ۲ ماه از برکناری محمود محمودی نیا از مدیرعاملی باشگاه مس می‌گذرد و در این مدت علی رمضانی به عنوان سرپرست مدیرعاملی فعالیت می‌کند و در مدت کوتاه حضورش به خوبی توانسته حواشی پیرامون باشگاه رو کنترل کند ، بخش بزرگی از بدهی ها  را پرداخت کند ، تیم مس را در روزهای آخر نقل و انتقالات با چند انتقال خوب و موفق راهی مسابقات کند و با کنترل حواشی به نتایج مناسبی دست یابد و علاوه بر پاداش به اعضای تیم ، پاداش به کارکنان باشگاه را نیز در دستور کار قرار دهد. علاوه بر این، رمضانی با حضور در تمرینات سایر تیمهای ورزشی باعث بالا رفتن روحیه در نزد آنان شد.  به طور مثال؛ حضور رمضانی در شیراز و در کنار اعضای تیم هندبال مس بدون شک نقش به سزایی در بالابردن روحیه اعضای این تیم و برتری شان مقابل سپاهان داشت.

سروسامان دادن به تیم های پایه باشگاه مس مخصوصا تیم مس نوین که رمضانی همه مقدمات را برای موفقیت مس نوین فراهم نمود، بخش کوچکی از عملکرد شایسته مدیر جوان و توانمند باشگاه مس است. بطوریکه همه به نوعی امیدوارند با مدیرعاملی رمضانی در باشگاه مس، شاهد تحولات عظیمی در این باشگاه باشیم اما متاسفانه برخی ها که تنها دنبال رسیدن به مقاصد منفعت طلبانه خود هستند شبانه روز مشغول لابی هستند تا به این سمت برسند و یا افراد مد نظر خود را به عنوان مدیرعامل معرفی کنند تا به سهم خواهی بیشتری برسند.

شنیده می شود در روزهای اخیر در چایخانه ها و کافه های شهر کرمان

شاهد جلسات شبانه مختلفی برای این مهم هستیم و همواره نام کسانی هم مطرح می شود که رزومه خوبی ندارند اما از آنجایی که متاسفانه مورد حمایت برخی از چهره های سیاسی هستند همواره نامشان در لیست کاندیداهای مدیرعاملی دیده می شود.

اما آنچه که مهم به نظر می رسد نقش و نظر نهایی اردشیر سعدمحمدی در انتخاب مدیرعامل باشگاه است که باید با توجه به عملکرد موفق سرپرست فعلی باشگاه مس و البته جوان و باانگیزه بودن رمضانی این انتظار میرود که وی را به عنوان مدیرعامل معرفی کند و خط بطلانی کشیده شود بر آرزوهای شوم افرادی که همواره از این طریق از باشگاه سهم خواهی کرده اند ، افرادی که برخی از آنها متاسفانه در پیکره باشگاه مس هستند و پا از گلیمشان فراتر گذاشته و به راحتی به خود اجازه میدهند که مدیرعامل برکنار و یا انتخاب کنند…

بدون شک با ماندن رمضانی در باشگاه مس و حمایت از وی برای همیشه دست این افراد از این مقاصد شوم کوتاه خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *