شهید قندی یزد، میزبانی بد اخلاق!!!

تیم فوتبال مس نوین کرمان که برای دیداری تدارکاتی با شهید قندی راهی شهر یزد شده بود تا خود را آماده رقابت های لیگ دسته دوم کند با اتفاقاتی بسیار ناخوشایند در این دیدار تدارکاتی روبرو شد.
این اتفاقات در حالی رقم خورد که ابتدا مربی این تیم با آرمان شهدادنژاد دروازه بان تیم مس نوین درگیری لفظی پرداخت و سپس یکی از مدیران تیم یزدی که از روی سکو ها بازی تیم خود را تماشا می کرد به برخی از اعضای این تیم توهین های بسیار زشتی کرد.
یکی دیگر از حواشی این دیدار، عملکرد بسیار ضعیف کوبل داوری این دیدار بود که در یک صحنه ، فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال مس نوین به داوری ضعیف این دیدار اعتراض داشت که بازیکنان تیم شهید قندی با دستور سرمربی خود، وحید مظاهری در دقیقه۷۰ زمین مسابقه را ترک کردند تا این دیدار تدارکاتی نیمه تمام بماند. به نظر می آید این حرکت غیر حرفه ای تیم میزبان در ادامه اتفاقات حاشیه ای فصل قبل آنها با تیم مس نوین می باشد که تیم مس نوین با تساوی در یزد مانع صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول شد.
مس نوین کرمان که در این فصل یکی از تیم های خوب لیگ دسته دوم میباشد در اولین دیدار خود میزبان تیم فوتبال سپیدرود رشت می باشد‌.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *