شهرداری آستارا ۰ – ۱ مس کرمان/دشت سه امتیازی مس در رشت/بردِ ارزشمندِ خارج از خانه یارانِ مهاجری

شهرداری آستارا ۰ – ۱ مس کرمان/دشت سه امتیازی مس در رشت/بردِ ارزشمندِ خارج از خانه یارانِ مهاجری

تیم فوتبال مس کرمان در حالی موفق شد در شهر رشت تیم شهرداری آستارا را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمندِ خارج از خانه را کسب کند که این پیروزی، با ۷ امتیاز مس را در جایگاه چهارم جدول قرار داد.

به گزارش صعود کرمان؛ تیم فوتبال مس کرمان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور میهمان تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت بود.
در این بازی رضا مهاجری تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، حسین حیدری، عظیم گوک، امیر طاهر، محمد رضا پور محمد، شاهین شفیعی، حمید طاهری فرد، مهدی عسگری، میلاد غریبی، محمد علی صفیا و بابا محمدی به میدان فرستاد.
تیم مس کرمان همانند دو بازی قبلی در این مسابقه نیز با چهره ای برتر و مسلط بازی را آغاز کرد و از همان ابتدا بازی خود را بر میزبانش دیکته کرد.
در دقیقه ۴ بازی میلاد غریبی نتوانست یک موقعیت خوب را به کل تبدیل کند و در دقیقه ۱۵ هم ضربه سر صفیا وارد دروازه نشد. این دو موقعیت نشان داد مس در این بازی با وجود حضور در زمین، حریف تنها به کسب پیروزی فکر می کند و در این مسابقه با چهره ای کاملا هجومی به میدان رفته است.
اما مشکل عمده مس در این بازی بارندگی و لغزندگی چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل رشت بود که اثر منفی خود را در دقیقه ۱۹ با مصدومیت مهدی عسگری نشان داد که پیمان میری جای او را در زمین گرفت.
مس در نیمه اول برای زدن گل چند موقعیت عالی دیگر را هم خلق کرد که شوت بابا محمدی در دقیقه ۲۵ راهی به دروازه نیافت و میری نیز در دقیقه ۳۳ موقعیت تک به تک خود را از دست داد تا نیمه اول برای مسی‌های کرمان در این بازی گلی نداشته باشد.
کابوس مصدومیت برروی چمن مصنوعی خیس رشت در دقیقه ۴۵ بازهم گریبان مس را گرفت و این بار عظیم گوک به همین دلیل مصدوم شد تا در شروع نیمه دوم جای خود را به آرمان اکوان بدهد.
با شروع نیمه دوم هرچند فشار حملات مس تا حدودی فروکش کرده بود اما بازیکنان این تیم به شدت منتظر یک فرصت برای زدن ضربه کاری به پیکر میزبان خود بودند.
این اتفاق در دقیقه ۷۰ بازی رخ داد و با همکاری دیدنی صفیا و میری، این بازیکن با ارسالی عالی توپ را به سر بابا محمدی رساند تا او با ضربه ای دقیق گل پیروزی مس کرمان را در این بازی به ثمر برساند.
پس از این گل تیم میزبان که از لاک دفاعی خارج شده بود، خط دفاع و برنامه های تدافعی مس را محک زد که شاگردان مهاجری در این فاز نیز عالی عمل کردند.
بیرانوند نیز در دو صحنه با جایگری مناسب و دفعِ توپ‌های های عالی خود دروازه مس کرمان را بسته نگه داشت تا میزبان شانسی برای باز کردن دروازه مس نداشته باشد.
مس در دقایق ۸۳ ماهان رحمانی را جانشین غریبی و در دقیقه ۹۰ بهرام رشیدفرخی را جانشین بابا محمدی کرد تا به خوبی گل پیروزی خود را در این بازی حفظ نماید.
در حالی که شرایط بازی برروی زمین چمن ورزشگاه رشت بسیار سخت شده بود اما بازیکنان مس غیورانه از گل پیروزی خود دفاع کردند و در نهایت سه امتیاز شیرین این بازی را به حساب خود ریختند تا از سه بازی خود هفت امتیاز را کسب نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *