استاندارکرمان: کرمان، پایگاه اصلی ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است

استاندارکرمان:

کرمان، پایگاه اصلی ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است

استاندار کرمان در آیین رونمایی از طرح شهید قاسم سلیمانی بر اجرای دقیق طرح و گزارش عملکرد روزانه آن تاکید کرد.


به گزارش صعود کرمان؛ دکتر علی زینی وند از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد و ساختار شکل گرفته در این حوزه را موثر دانست و گفت: ستون و پایه اصلی ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، استان کرمان است.

وی اجرای دقیق این طرح را مهم خواند و با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان داشت: اصل کار بر فعالیت‌های محتوایی باید گذاشته شود و با رعایت پروتکل‌ها، برنامه وزین و در شان سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌ محوری داشته باشیم.

استاندار کرمان در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای کنترل و مدیریت بیماری تصریح کرد: همه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با سپاه در اجرای برنامه‌ها هستند، سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها نیز بسیج شده‌اند.

وی طرح شهید سلیمانی را طرحی هوشمند و قوی و مبتنی بر تجربه چند ماهه دانست و گفت: فرماندهی عملیات به عهده سپاه است و بنابراین همه دستگاه‌ها و امکانات باید در اختیار قرار گیرند تا در گام اول که تا پایان ادامه دارد، شاهد کاهش میزان مبتلایان و تلفات باشیم.

دکتر زینی‌وند گفت: تسامح، کم‌کاری و بی‌دقتی به این طرح‌ها جان مردم را فدا می‌کند، لذا مسئولیت شرعی و اخلاقی و قانونی به عهده داریم، همه امکانات استان و فرمانداران طرح محله محور و خانواده محور شهید سلیمانی را در راس کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی از بسیج امکانات و هماهنگی‌ها در استان نداریم و امیدواریم که طی دو هفته آینده شواهد و نتایج محسوس آن را در استان و کشورمان مشاهده کنیم

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *