قاسم شهبا: به مدیران و مردم استان کرمان به جرات می گویم مربیان استان کرمان نیز قابل احترام هستند

 

اگر برد ما به نفع تیم های بوده ، شانس این تیم ها بوده برای اینکه ما برای تیم خودمان و شرافت فوتبالی خودمان جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم.

 

قاسم شهبا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار صعود کرمان افزود: بازی برای آلمینیوم اراک بسیار حساس بود و برای ما کسب سه امتیاز یا حداقل امتیاز بازی مهم بود.اراک تیم مدعی صعود بود و میزبان بازی آمده بود به هرشکل که شده سه امتیاز را کسب کند تا راه خودش را برای صعود هموار کند.ما هم جلوی آلمینیوم منطقی بازی کردیم و با برنامه جلو رفتیم چندین نکات مهم در مورد این بازی به بازیکنانم گفته بودیم و بچه های تیم این نکات را به خوبی رعایت کردند.در ضد حملات موفق بودیم و به گل رسیدیم یک پنالتی دادیم که متاسفانه گل شد و در ادامه نیز گل دوم هم به ثمر رساندیم.
سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان گفت:اگر برد ما به نفع تیم های بوده ، شانس این تیم ها بوده برای اینکه ما برای تیم خودمان و شرافت فوتبالی خودمان جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم.خدارو شکر میکنم که بازی رو بردیم و سه امتیاز کسب کردیم به دنبال تثبیت خودمان در جدول هستیم.

وی در مورد اینکه چرا دیر آرمان گهر خودش را پیدا کرده است گفت:‌در طول فصل توقعا بیشتری از بچه های تیم داشتیم و می توانستند بهتر فوتبال بازی کنند و اما شرایطی پیش آمد در اول فصل مصدومیت چند تن از بازیکنان مشکل ساز شد مشکل دوم برای دروازه بان تیم مجید غلامی پیش آمد و دیگر مشکلاتی که در پیش رو داشتیم.در اول فصل تیم شرایط روحی روانی خوبی نداشت بعضی از بازی ها را در دقیقه نود از دست دادیم که می توانستیم برنده بازی باشیم و شانس هم با ما یار نبود خدا رو شکر در حال حاضر همه چیز دست به دست هم داده بچه ها نیز با تعصب و غیرت بازی می کنند.
شهبا گفت: به هدف های که اول فصل داشتیم نرسیدیم می توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم و شخصا از جایگاه تیم راضی نیستم ولی باید تلاش کنیم تا به هدف های که داشتیم برسیم امیدواریم که در پایان لیگ رتبه تک رقمی کسب کنیم.
وی ادامه داد: پس از برد تیم آلمینیوم اراک مردم شهر کرمان خیلی به من لطف داشتند تماس گرفتند پیام تبریک فرستادند ممنون هستم از این عزیزان انشاالله مس کرمان هم به جایگاه واقعی خودش به لیگ برتر برسد.
وی در پایان گفت: به مدیران و مردم استان کرمان به جرات می گویم مربیان استان کرمان نیز قابل احترام هستند ، داریم می بینیم که مربیان بومی توانایی انجام کارهای بزرگ رو دارند نیاز است که مربیان بومی درک ، حمایت و اعتماد شوند من نماینده مربیان استان هستم و تمام سعی و تلاشم بر این بوده افتخاری برای استان کرمان و شهرستان سیرجان کسب کنم فوتبال ایران باید به مجموعه آرمان گهر افتخار کند بابت حضور شرافتمندانه و چندین ساله در فوتبال ایران.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *