پیش بازی پیکان تهران -گل گهر سیرجان؛ جنگ بقا در انتهای جدول

گل گهر با مجید جلالی پیکان با عبدالله ویسی به پیروزی می اندیشند.

 

به گزارش”صعود کرمان” در چارچوب هفته بیست و چهار از لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
هفته بیست و چهار لیگ برتر ایران
پیکان تهران-گل گهر سیرجان
تهران-ورزشگاه شهدای شهر قدس
شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰
داوران: موعود بنیادی‌فر – رحیم شاهین – براتعلی مولوی و سعاد وفاپیشه
ناظر: اسماعیل صفیری

ورزشگاه شهدای شهر قدس

پیش بازی

دو تیم پیکان تهران و گل گهر سیرجان برگزار کننده دیداری از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران هستند. دیداری که از حساسیت بالای برخوردار است میزبان و مهمان این بازی دغدغه بزرگی به نام سقوط به لیگ دسته اول را در ذهن خود خواهند داشت.
اول به میزبان دیدار فردا پیکان تهران خواهیم پرداخت.تیمی که عبدالله ویسی برای دومین بار سکان هدایتش را بر عهده گرفته با ۱۸ امتیاز از ۲۳ بازی در رتبه پانزدهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند و با این امتیاز آن ها در منطقه سقوط قرار دارند. این تیم در بازی فردا شب استرس جهت سقوط به لیگ دسته یک داشته و از این رو پیکان در بازی فردا شب با تمام قوای خود در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر خواهد شد و در صورت پیروزی می تواند در جدول مسابقات از گل گهر سبقت گرفته و یک یا چند پله صعود کند.
در سوی دیگر میدان، تیم گل گهر سیرجان قرار دارد. هفته گذشته شاگردان مجید جلالی با بدشانسی برابر شهر خودرو در خانه متحمل شکست شدند که با ۲۳ بازی و کسب ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد.گل گهر با سایر رقبا ته جدولی خود فقط با دو و یک امتیاز به ترتیب با شاهین شهرداری بوشهر و پیکان، در منطقه سقوط فاصله دارد. گل گهری ها باید در دیدار فردا شب خود مقابل پیکان حتما به پیروزی دست یابند تا سرنوشت بقا در لیگ برتر در دستان خودشان باشد.گل گهر اگر بتواند سه امتیاز بازی فردا شب را کسب کند با توجه به بازی های دیگر حریفان،گل گهر می تواند در جدول چند پله صعود کند. البته گل گهر در دیدار شنبه شب خود کار سختی را در مقابل میزبان خواهد داشت؛ و عبدالله ویسی هم با پیکان نتیجه خوبی را در هفته گذشته مقابل ذوب آهن به دست آورده است.
دیدار رفت دو تیم در شهر سیرجان در پایان نود دقیقه با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *