فرق فولاد فوتسال با فولاد والیبال از زمین تا آسمان است….

ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی در جوار بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان قرار دارد و بهترین مسیر برای عبور مواد مخدر به هر بازاری است و طبیعتا استان کرمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و این موضوع آثار زیانباری برای استان کرمان ایجاد کرده است.
تهدید دیگر برای استان کرمان بحث احتیاط و روی آوردن نسل جوان به مواد مخدر است. متاسفانه امروزه مواد مخدر نه تنها یک تهدید ملی بلکه یک تهدید جهانی است.
در استان جوانان به راحتی می توانند مواد مخدر را تهیه کنند ، این خطر بسیار مهمی است که مخصوصا جوانان استان را هدف قرار داده است.
حال چند سالی می شود که شرکت فولاد ایرانیان در استان کرمان به بحث ورزش حرفه ای ورود کرده است.
با ورود شرکت فولاد ایرانیان به بحث ورزش نقش توسعه آن در افزایش سطح سلامت جامعه و توجه به اصل فعالیت بدنی به عنوان مهم‌ترین مساله در پیشگیری از بروز بیماری‌ها، ناهنجاریهای رفتاری، قامتی و اخلاقی نقش مهم و بسازی در ساماندهی جوانان استان خواهد داشت.
این امر جای تقدیر و تشکر فراوانی دارد و شرکت فولاد ایرانیان را باید ستایش کرد.
در همین راستا تیم فوتسال فولاد ایرانیان سیرجان کار خود را در کرمان شروع کرده و با بازیکنان جوان بومی استان با زحمت و مشکلات فراوانی به لیگ دسته اول فوتسال کشور رسیده و در لیگ دسته اول با بازیکنان جوان بی نام نشان بومی غوغایی به پا کرده که در حال حاضر به عنوان تیم صدر نشین گروه خود به پلی آف لیگ برتر فوتسال صعود کرده و کادر فنی تیم فولاد توست مربیان بومی و جوان استان هدایت می شود که بهترین عملکرد خود را به رخ همگان کشیده است.
صعود این تیم به لیگ برتر در گروه دو بازی آینده خود می باشد.
و این امر نتیجه اعتماد به مربیان و بازیکنان بومی استان می باشد که این افتخار برای کل استان کرمان و شرکت فولاد ایرانیان می باشد.
اما در سیرجان و در بحث والیبال بحث کاملا با فوتسال فرق میکند
در سیرجان آنچه مسلم است این است که اعتماد به مربیان و بازیکنان بومی وجود ندارد و متاسفانه در این چند سال کادر فنی به غیر بومی ها واگذار می شود در حال حاضر نیز بازیکنان بومی سال به سال در تیم والیبال کمتر شده و حتی بازیکن دوم در پست ها ، غیر بومی جذب می شود.
حق بازیکنان بومی به راحتی در اختیار غیر بومی ها قرار میگیرد.
چرا باید فرق فوتسال فولاد ایرانیان با والیبال فولاد ایرانیان از زمین تا آسمان باشد.
شرکت فولاد از صنایع و معادن استان استفاده میکند که حق مردم استان است.
پس الویت در تیم های ورزشی هم باید اول با ورزشکاران بومی استان باشد تا غیر بومی ها
چرا مدیران والیبال فولاد مثل مدیران فوتسال فولاد به جوانان بومی اعتماد نمی کنند
تا نتیجه اعتماد خود را به جوانان بومی را تجربه کنند.
🖋️ محمد حسین عرب

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *