وقتی از داخل باشگاه چوب لای چرخ می‌گذارند…. قابل توجه روابط‌ عمومی مدیر فعلی باشگاه مس کرمان؛ کرم از خود درخت است

🟦در فرهنگ کهنِ پارسی، ضرب‌المثل《کرم از خود درخت است》 یکی از ضرب‌المثل‌های عالی و پرکاربردی است که این روزها حال و روزِ باشگاهی که روزی در کشور آقایی می‌کرد را به رخ می‌کشد.
باشگاهی که با گاف بزرگ رسانه‌ای در مصاحبه اخیر محمودی‌نیا، مدیرعامل این باشگاه، عناوینی چون ولخرج بودن، میلیاردر بودن و… را برای خود خریده است.
حالا پس از انتشار این مصاحبه و موضع‌گیری سایر تیم‌های حاضر در لیگ یک، با انتشار متنی قصد فرار رو به جلو دارد.
🟦از افرادی می‌گویید که از کرمان چوب لای چرخ باشگاه می گذارند، اما چرا از افرادی نمی گویید که از خود باشگاه چوب لای چرخ کرده اند و آن را هم بیش از شش سال است بیرون نمی کشند؟
حقوق میلیونی باشگاه را سر ماه دریافت می کنند، از درون باشگاه دانسته و یا ندانسته به سمت متولی فوتبال استان دیگر افراد سنگ برتاب می کنند، در گروه‌هایی که به اعتبار همین باشگاه برای خود دست و پا کرده اند به نماینده قانونی شهر، مسوولین دلسوز و افراد دیگر توهین می کنند و تهمت می زنند اما چرا شما از آنها نمی گویید؟
چرا از این افراد نمی گویید که با نقشه و با برنامه ریزی عده ای در پشت صحنه، افراد را برای انتقاد از این باشگاه تحریک می کنند؟
🟦افرادی که باشگاه مس را سنگر خود قرار داده و به سمت افراد دیگر سنگ پرتاب می کنند را به بیرون باشگاه هدایت کنید تا سنگ های افرادی که در جواب سنگ پرتاب می کنند به در و دیوار باشگاه، به تیم فوتبال و به دیگران نخورد.
شما که دم از اتحاد و همراهی می زنید، اول دهان افراد نزدیک خودتان را ببندید که گشادتر از دهان شان حرف نزنند، جلوی آنها را بگیرید که سنگ پرتاب نکنند.
هر سنگی که از سوی هر فردی از باشگاه مس به سمت افراد دیگر پرتاب شود باید انتظار ده سنگ داشته باشید.
🟦از منافع شخصی افراد گفته اید ، اما کاش از افرادی می گفتید که در همین باشگاه منفعت دارند، درآمد دارند و همین یک ذره اعتباری را هم که دارند به خاطر همین باشگاه است، اما با قصد و هدف، افراد را بر علیه باشگاه مس تحریک می کنند.از افرادی بگویید که خدمتی نمی کنند اما مانده اند تا….
🟦از روسیاهی برای افراد منتقد که دارند از حق خودشان دفاع می کنند گفتید، چرا قبول ندارید آنها دارند از تهمت هایی که به آنها زده شده دفاع می کنند. چرا از افرادی نمی گویید که خیلی راحت به اسناد باشگاه دسترسی داشته، چپ و راست در حال پرواز بر فراز باشگاه و اتاق به اتاق آن هستند و با دروغ و فرافکنی همه را تخریب می کنند.
🟦از وقاحت عده ای در کرمان گفتید. اما، وقیح به افرادی می گویند که افراد دیگر را زیرتانکی اهداف خود کرده تا نگذارند این تیم به لیگ برتر صعود کند، چون ماندن این تیم در لیگ برتر به صلاح آنهاست نه رفتنش به لیگ برتر.
🟦از روزهایی گفتید که تیم مس یکی پس از دیگری رقبای خود را شکست می دهد و ….
این سخن مطرح شده در این مطلب به نوعی بازی با افکار عمومی است؛ چرا که هیچ کرمانی را نمی توان پیدا کرد از موفقیت تیمش نگران باشد و آرزویش صعود این تیم به لیگ برتر نباشد.
اگر عده ای با این سوتی های پی در پی دوستان، خوشحال می شدند و موج سواری می کردند، آن زمانی که پرونده باشگاه به خاطر آن ۶ امتیاز به کمیته اخلاق رفت، موج سواری می کردند، نه اینکه بعد از شش ماه سکوت، حال که دارند از تهمت هایی که افرادی از درون باشگاه به آنها زده اند دفاع می کنند را موج سوار بدانی.
🟦لطفا، مرحمت کن و هیچ وقت پای هواداران دلسوز و مردم شریف کرمان را به بازی های بچگانه عده ای، سوتی های پی در پی افراد و نقشه های عده ای دیگر برای تخریب این و آن باز نکن.
مردم باید بدانند که در حال حاضر نه مسابقه ای است، نه تیمی در حال فعالیت است ؛ پس نقدها آسیبی وارد نمی کند و پای هواداران را در اشتباهات عده ای از درون باشگاه و نقشه های آنها برای تحریک آفراد باز نکن.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *