قهرمانی زرند در مسابقات کاراته کارگران استان مسابقات کاراته کارگران شهرستان زرند در بخش بانوان با قهرمانی میزبان پایان یافت.

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقات کاراته کارگری زرند در بخش بانوان با حضور ۱۳۰ کاراته کا از ۹ تیم در سه بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن کارگری این شهرستان برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها تیم‌های زرند و ریحان شهر عناوین اول و دوم مسابقات را از آن خود کردند.
تیم‌های محمدآباد و روح آباد نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.
علیرضا ابراهیمی، سرپرست اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی زرند در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها ضمن تقدیر و تشکر از انجمن کاراته کارگران شهرستان زرند برای برگزاری این مسابقات، ورزش کارگری را یکی از مقوله‌های مهم در جامعه دانست و گفت: اهمیت دادن به این بخش می‌تواند در افزایش انسجام و همدلی کارگران در محیط کار نیز موثر باشد.
وی با بیان اینکه اهمیت به حضور خانواده‌های کارگران در تمام رده‌های سنی ورزشی در شهرستان از اولویت‌های مهم این اداره در بخش ورزش کارگری شهرستان است، افزود: قدم برداشتن برای سلامت این قشر زحمتکش، می‌تواند در بالا بردن بازدهی فعالیت آنان در اجتماع تاثیرگذار باشد.
علی صادق زاده، فرماندار زرند نیز ورزش کردن انفرادی و یا گروهی کارگران را سبب افزایش انگیزه برای کار و توسعه روابط غیر رسمی دانست.
نماینده عالی دولت این روابط را در محیط کار سبب ایجاد همدلی و صمیمیت میان کارگران عنوان و بر بوجود آوردن فضایی دوستانه توام با آرامش و نشاط در جامعه بزرگ، سخت کوش و زحمتکش کارگری زرند تاکید کرد.
صادق زاده با بیان اینکه فرهنگ ورزش کردن برای کارگران باید نهادینه شود، افزود: تحقق این امر نیازمند آموزش، کار‌های تبلیغاتی، تکرار، پافشاری، از خودگذشتگی و الگوسازی است که با همراه شدن مسئولان و پشتیبانی از ورزش، می‌توان شاهد موفقیت در این عرصه مهم بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *