محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان: شعارمان در رفسنجان؛ هر روز بهتر از دیروز

محمد ربیعی سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول اعتقاد دارد در حال حاضر و با شرایط رقم خورده برای تیم ملی گزینه داخلی بهتر از گزینه خارجی است.

مس رفسنجان هفته‌هاست صدر جدول لیگ یک را از آن خود کرده و حالا به صعود نزدیک‌تر شده اند. اگرچه مس رفسنجان مدعی اصلی صعود است اما محمد ربیعی سرمربی این تیم می‌گوید هدف تیمش صعود نبوده و تلاش می‌کنند هر روز بهتر از دیروز خودشان باشند. ربیعی در رابطه با بازی این هفته مقابل نیروی زمینی تهران، شرایط تیم و بحث‌هایی که در مورد سرمربی تیم ملی به وجود آمده، صحبت‌های جالبی به زبان آورد.

ربیعی افزود: نیروی زمینی جزو معدود تیم‌های بسیار خوبی است که فوتبال بازی می‌کند.  کیفیت بازی، پاسکاری‌های مالکانه و… در این تیم به خوبی دیده می‌شد. این تیم برای من خیلی قابل احترام است، امید روانخواه سرمربی نیروی زمینی هم جزو مربیان جوان و کاربلدی است که به خوبی کارش را پیش می‌برد.

سرمربی موفق مس رفسنجان یادآور شد: ما خیلی علاقه‌مند هستیم که در مورد قراردادها شفاف‌سازی شود و همه بدانند که بودجه تیم ما متوسط است.در این مورد مدیران ارشد باشگاه می‌توانند صحبت کنند.

وی افزود: باشگاه سعی کرده به تعهدات عمل کند. البته یکسری مشکل خاص هم داریم اما پیش‌پرداخت‌ها و نیم فصل را دادند، مثل بقیه تیم‌ها.
راستش را بخواهید به نظرم جالب نیست الان در مورد صعود صحبت کنیم. شعار ما «هر روز بهتر از دیروز خودمان باشیم» است. اینکه چه اتفاقی ممکن است در آینده بیافتد، مهم نیست و تلاش می‌کنیم در هر بازی پرقدرت و با تلاش و کوشش زیاد به میدان برویم.
وی در مورد بازی این هفته خود در مقابل پاکدشت نیز گفت: تیم پاکدشت تغییرات زیادی داشت. عنایتی از دوستان خوب ماست که رشد خیلی خوبی داشته. ما می‌دانیم بازی پر اهمیتی داریم. از امروز تمام تمرکزمان روی بازی با سرخ‌پوشان است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *