در پی پیروزی ارزشمند لاله های نارنجی رفسنجان در خارج از خانه؛ مس رفسنجان دست نیافتنی تر شد…

دو تیم فوتبال نیروی زمینی تهران و صنعت مس رفسنجان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول کشور ، در تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در این دیدار نارنجی پوشان مس رفسنجان موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۲-۳ شکست دهند.

این دیدار که در هوای سرد زمستانی در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد شاگردان محمد ربیعی بازی را هجومی آغاز کردند که حتی می توانستند در ثانیه های آغازین این دیدار دروازه میزبان خود را باز کنند این امر ممکن نشد. اما رفسنجانی ها توانستند توپ و میدان را در اختیار خود قرار دهند تا در دقیقه ۱۶ با ارسال کرنر توسط محسن آذرباد و ضربه سر تمام کننده عیسی پرتو توپ وارد دروازه نیروی زمینی شد.اما پس از گل اول مس رفسنجان شاگردان امید روانخواه توانستند با شوت محکم و ناگهانی میلادصوری بازی را  در دقیقه ۲۲ به تساوی بکشانند.اما این پایان کار نبود و مسی های رفسنجان باز هم توانستند در دقیقه ۲۵ توسط حجت اسلامی به گل دوم یرسند تا مسی ها در نیمه اول با برد به رختکن بروند.اما در نیمه دوم باز این رفسنجانی ها بودند که با حملات متعدد خود دروازه میزبان را تهدید می کردندتا در دقیقه ۷۳ و از روی غفلت مدافعان مس نیرو زمینی توانست گل دوم خود را به ثمر برساند اما با تعویض طلایی محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان که علی پورمحمد را به زمین فرستاده بود توانست در دقیقه ۸۹ گل برتری مس رفسنجان را به ثمر برساند و ۳ امتیاز شیرین این دیدار را کسب نماید.مس رفسنجان با این پیروزی با ۴۲ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفته است.

مس رفسنجان در این دیدار با کورش ملکی،عیسی پرتو،علیرضا محمودی،سید محمد مهری،حمید طاهری فر،محمد پورمحمد،حمید گلزاری،حجت اسلامی،محسن آذرباد،مهرداد رضایی و مهدی کربلایی پا به این دیدار گذاشت.

تعویض های مس رفسنجان:مهرداد آوخ در دقیقه ۷۵ به جای حمید گلزاری،علی پورمحمد در دقیقه ۸۰ به جای حجت اسلامی و فرشاد سالاروند در دقیقه ۸۷ به جای محسن آذرباد به میدان آمدند.

یادآور می شود مس رفسنجان در هفته بیست دوم از این رقابت ها یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در دیداری حساس از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان میزبان سرخپوشان پاکدشت خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *