در پی کسب پنجمین پیروزی متوالی رفسنجانی ها؛ چشمک رفسنجانی به لیگ برتر با تدابیر فنی اکبر، محمد و علی

روز گذشته و در ادامه پیروزی های مس رفسنجان ، پیروزی های هفته های اخیر این تیم ادامه پیدا کرد و شاگردان محمد ربیعی توانستند در خارج از خانه تیم خوب استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهند تا با اقتدار در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم تر نمایند. هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک امروز با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. در یکی از بازی های مهم، تیم صدرنشین مس رفسنجان مهمان استقلال خوزستان بود.خوزستانی ها که با سهراب بختیاری زاده روزهای بهتری را نسبت به اوایل فصل سپری می کند، دیروز هم روز سختی برای مس رفسنجان رقم زد اما در نهایت حریف این تیم بالای جدولی و مدعی نشد و نتیجه را با یک گل به رقیب واگذار کرد.

محمد مهری در دقیقه ۵۶ تک گل این بازی را برای مس به ثمر رساند. با این نتیجه شاگردان محمد ربیعی پنجمین پیروزی متوالی خود را در لیگ یک به دست آوردند و حالا با ۳۹ امتیاز در صدر جدول باقی می مانند..
نکته: رفسنجانی ها امسال عزم خود را جزم کرده اند به هر قیمتی که شده به لیگ برترصعود کنند. به همین منظور تمامی مسوولین و مردم رفسنجان
یکصدا و یکدل فقط لیگ برتر را می خواهند ، که در همین راستا از منابع موثق شنیدیم تعدادی از مسوولین رفسنجان و افراد تاثیرگزار در جلسه ای هم قسم شده اند با تمام توان ضمن ایستادن در مقابل حاشیه سازان و افرادی که بخواهند در راه صعود این تیم سنگ اندازی کنند از این تیم پشتیبانی و حمایت لازم را داشته باشند تا این صعود به وجود آید. در بعد فنی نیز با اتحاد و یکدلی مثالزدنی ای که بین سه چهره فنی این تیم، یعنی اکبر زبردست، محمد ربیعی و علی علیزاده به وجود آمده، شکی نیست که این تیم از لحاظ فنی با قدرت در راه صعود گام بر خواهد داشت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *