از تقاضای یکصد میلیونی رییس هیات ورزشی برای حمایت از کاندیداها، انصراف یکی از کاندیداها و سردرگم شدن برخی از چهره های ورزشی تا ادعای عجیب رییس سیاسی یکی دیگر از هیات ها

*هر کاندیدایی بیشتر پول دهد با “او” خواهیم بود …

شنیده شد رییس یکی از هیات های ورزشی در محفلی اعلام کرده؛ هر کاندیدایی می خواهد کل تشکیلات هیات ما در کنار وی باشد باید “یکصد میلیون تومان) به حساب هیات تحت مدیریتش واریز کند.
اما این رییس محترم در رابطه با اینکه این هیات در نهایت از چند کاندیدا در حوزه کرمان و راور در صورت واریز مبلغ اعلام شده حمایت خواهد کرد، اینکه چند نفر در این هیات به حرف وی گوش خواهند داد، اصلا این هیات چه تعداد رای دارد و غیره اشاره ای نکرده است.
نکته؛ اول اینکه رییس این هیات ورزشی قطعا از دستور وزارت ورزش در رابطه با اینکه روسای هیات های ورزشی این اجازه را ندارند که از کاندیدای خاصی حمایت نمایند به عنوان مسوول هیات، اطلاع ندارد.
دوم اینکه، این رییس محترم گویا این هیات ورزشی را با یک فروشگاه و یا تشکیلات اقتصادی اشتباه گرفته و به احتمال فراوان برای کاسبی به این هیات آمده نه برای مدیریت در این هیات ورزشی…

*سردرگم شدن برخی از چهره های ورزشی
یکی از چهره های سیاسی چندین ماه پیش فعالیت خود را برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه کرمان و راور آغاز نمود و طی جلساتی متعدد در رستوران های مختلف و میهمان کردن تعدادی از بزرگان و چهره های ورزشی، آنان را برای همراه کردن با خود مجاب نمود که در این راه عده ای از آقایان ورزشی به خاطر وعده های داده شده، کاندیدای قبلی و گذشته خود را رها کرده و در کنار ایشان قرار گرفتند.
اما یکی دو هفته پیش آنچه که پیش بینی می شد اتفاق افتاد و این چهره سیاسی عملا از رقابت های انتخاباتی به عنوان کاندیدا خارج شد و با خارج شدن این چهره سیاسی از رقابت ها، عملا تعدادی از بزرگان ورزشی در سردرگمی خاصی قرار گرفتند و حتی عده ای از این چهره ها دیگر روی بازگشت به سوی کاندیدای گذشته خود را نیز ندارند.

*ادعای رییس تازه کار هیات ورزشی در محفلی خاص؛
فقط از کاندیدای یک حزب حمایت می کنیم…
شنیده شد یکی از روسای هیات ورزشی استان که هیات تحت مدیریت وی در ماههای اخیر به دلیل سیاسی بودن بیش از حد شخص ایشان عملا به پایگاهی برای مانور تعدادی از چهره های سیاسی تبدیل شده، در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده” من اصلاح طلبم و هیات تحت مدیریت من نیز فقط باید از هم حزبی هایم حمایت کند”.
جالب آنجاست که این هیات در سالهای اخیر به دلیل همین جدال های سیاسی چندین ماه بدون رییس به فعالیت خود ادامه داد و ورزشکاران این رشته ورزشی نیز به همین دلیل دچار مشکلاتی شدند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *