کرمان میزبان فینال خوشکسوتان فوتبال

سیدحسین تاج‌الدینی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال خوشکسوتان استان کرمان گفت: نخستین دوره مسابقات فوتبال خوش کسوتان استان کرمان در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال در چهار گروه با شرکت ۱۵ تیم به میزبانی شهرستان‌های بافت، سیرجان، راور و کوهبنان با انجام ۳۱ مسابقه برگزار شد.

او به بازی‌های گروه نخست این مسابقات اشاره کرد و افزود: رقابت‌های این گروه از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه با شرکت تیم‌های زرند، راور و منوجان در راور برگزار شد که در نهایت تیم‌های منوجان و زرند به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

تاج الدینی تصریح کرد: رقابت‌های گروه دوم این مسابقات نیز ۹ تا ۱۱ مرداد ماه در سیرجان با حضور تیم‌های سیرجان، کرمان، فهرج و انار پیگیری شد که از این گروه نیز تیم‌های سیرجان و کرمان به دور بعد راه یافتند.

او بیان داشت: گروه سوم هم ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه با حضور تیم‌های ارزوییه، بافت، کهنوج و رفسنجان به میزبانی بافت برگزار شد که در پایان تیم‌های کهنوج و رفسنجان به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه خود به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

 

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال خوشکسوتان استان کرمان به برگزاری گروه چهارم این رقابت‌ها به میزبانی کوهبنان اشاره کرد و افزود: مسابقات با حضور تیم‌های بم، جیرفت، کوهبنان و نرماشیر از ۲ تا ۴ مرداد ماه انجام شد که بدین ترتیب، نرماشیر و بم به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه خود، جواز حضور در دور دوم را کسب کردند.

تاج الدینی با اعلام اینکه در پایان مسابقات دور اول، از هر گروه دوتیم، مجموعاً ۸ تیم به دور بعد صعود کردند، تصریح کرد: در گروه الف تیم‌های منوجان، رفسنجان، سیرجان و بم و در گروه ب تیم‌های کهنوج، کرمان، نرماشیر و زرند با هم به رقابت پرداختند که از گروه الف سیرجان و از گروه ب نرماشیر به دور نهایی رقابت‌ها راه یافتند.

او بیان داشت: مرحله‌ی فینال این رقابت‌ها به صورت تک بازی در کرمان برگزار می‌شود که زمان برگزاری هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *